محو کردن چهره افراد در تصاویر؛ چگونه از حریم خصوصی خود یا دیگران در تصاویر محافظت کنیم؟

محو کردن چهره افراد در تصاویر؛ چگونه از حریم خصوصی خود یا دیگران در تصاویر محافظت کنیم؟

 

محو کردن چهره افراد در تصاویر

| چگونه از حریم خصوصی خود یا دیگران در تصاویر محافظت کنیم؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که بتوانید به کمک آن، چهره شخص خود یا دیگران را در عکس‌ها محو و یا شطرنجی کنید. تصمیم برای عدم نمایش چهره یا محرمانه کردن اطلاعات شخصی در عکس‌ها، گاهاً به دلایل حفظ حریم خصوصی یا امنیت افراد اتخاذ می‌شود. این موضوع، به خصوص در دوران افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی و انتشار گسترده عکس‌ها، اهمیت بیشتری یافته است. برای حفظ حریم خصوصی یا امنیت افراد، برخی ابزارها و تکنیک‌ها برای محو یا شطرنجی کردن چهره‌ها در عکس‌ها استفاده می‌شود.

برای محو یا شطرنجی کردن چهره‌ها در عکس‌ها، ابزارها و نرم‌افزارهای ویرایش تصویر متعددی وجود دارد. این نرم‌افزارها معمولاً قابلیت تشخیص چهره در عکس را دارند و به کمک الگوریتم‌های پیچیده، قادرند چهره‌ها را شناسایی و پس از آن، ناحیه مورد نظر را محو یا شطرنجی کنند. این عمل معمولاً به صورت خودکار صورت می‌گیرد و کاربر می‌تواند تنظیمات دلخواه خود را نیز اعمال کند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که به صورت آنلاین می‌تواند چهره افراد را در تصاویر شناسایی و آن‌ها را به طور خودکار محو یا شطرنجی کند. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.

 

 

 

به وب‌سایت facepixelizer.com مراجعه کنید و با آپلود تصویر مورد نظر، به راحتی چهره‌ها را در تصاویر به دلخواه خود محو و یا شطرنجی کنید.

facepixelizer.cover1  300x138 - محو کردن چهره افراد در تصاویر؛ چگونه از حریم خصوصی خود یا دیگران در تصاویر محافظت کنیم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR