دانلود NoVirusThanks SysHardener 2.6.0.0 – ارتقای امنیت سیستم در برابر حملات سایبری

دانلود NoVirusThanks SysHardener 2.6.0.0 - ارتقای امنیت سیستم در برابر حملات سایبری

 

دانلود NoVirusThanks SysHardener

| ارتقای امنیت سیستم در برابر حملات سایبری |

 

NoVirusThanks SysHardener 2.6.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید،‌رایگان و کاربردی است که با نصب کردن آن در سیستم می‌توانید امنیت سیستم خود را در برابر حملات سایبری ارتقا دهید. این برنامه در واقع یک میانبر برای دسترسی سریع و ساده‌تر به تنظیمات پیچیده‌ی ویندوز است که از طریق آن‌ها می‌توانید امنیت سیستم خود را در برابر تهدیدات سایبری ارتقا دهید. همانطور که احتمالا می‌دانید، این روزها انواع مختلفی از تهدیدات سایبری در فضای آنلاین وجود دارند که هریک به طریق خاص خود قربانی را هدف قرار می‌دهند. اگر به دنبال ابزاری هستید که بتواند از سیستم شما در برابر تازه‌ترین اکسپلویت‌های کشف شده هم محافظت کند، توصیه می‌کنیم این ابزار را از دست ندهید.

با این برنامه شما می‌توانید قابلیت‌هایی را که احتمالا منجر به نشت داده و یا نفوذ هکرها می‌شود را در سیستم غیرفعال کنید و از این طریق، راه نفوذ حملات سایبری را به کلی ببندید. این نرم افزار با دارا بودن گزینه‌های متعدد و تمرکز بر بحث امنیت، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید تنظیمات و همینطور برنامه‌های جانبی نصب شده بر روی سیستم را به لحاظ امنیتی بهبود دهید تا راه نفوذ تهدیدات امنیتی از تمامی این مسیرها محدود و ناممکن شود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار NoVirusThanks SysHardener را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار NoVirusThanks SysHardener :

– امکان غیرفعال کردن آپشن‌های آسیب‌پذیر ویندوز

– امکان بهینه‌سازی امنیت کلی سیستم با یک کلیک

– قابلیت بازگردانی تنظیمات به حالت اولیه

– محدودسازی عملکرد برنامه‌های آسیب‌پذیر

– امکان کنترل فایروال ویندوز

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NoVirusThanks SysHardener.cover1  300x300 - دانلود NoVirusThanks SysHardener 2.6.0.0 - ارتقای امنیت سیستم در برابر حملات سایبری NoVirusThanks SysHardener.cover2  300x300 - دانلود NoVirusThanks SysHardener 2.6.0.0 - ارتقای امنیت سیستم در برابر حملات سایبری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 46.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR