دانلود Cisdem OCRWizard 2.0.0 – مجموعه ابزار تشخیص متن از روی عکس (OCR)

دانلود Cisdem OCRWizard 2.0.0 - مجموعه ابزار تشخیص متن از روی عکس (OCR)

 

دانلود Cisdem OCRWizard

| مجموعه ابزار تشخیص متن از روی عکس (OCR) |

 

Cisdem OCRWizard 2.0.0 نام یک ابزار جدید و کاربردی است که به کمک آن شما می‌توانید به یک مجموعه‌ی کاربردی و حرفه‌ای برای استخراج دیتا از روی تصاویر دسترسی داشته باشید. همانطور که احتمالا می‌دانید، تکنولوژی OCR به ما این امکان را می‌دهد که بتوانیم با تشخیص دیتای موجود در تصاویر دیجیتالی، اطلاعات را از آن در قالب متن استخراج کنیم. این روزها شمار متعددی از ابزارهای مخصوص این کار در دسترس هستند که در این مطلب، به معرفی یکی از جدیدترین این ابزارها برای شما عزیزان خواهیم پرداخت. OCR یا Optical Character Recognition یک فناوری است که به کامپیوتر و یا دستگاه‌های دیجیتال امکان تشخیص و تبدیل متن موجود در تصاویر و اسناد چاپی یا دست‌نویس به متن دیجیتال را می‌دهد. به کمک این فناوری، می‌توان به طور اتوماتیک متن از تصاویر و اسناد به صورت دیجیتال بازنویسی و تا حد زیادی متن اصلی را قابل جستجو، ویرایش و ذخیره کرد. در حال حاضر OCR در بسیاری از برنامه‌ها و سیستم‌های مختلفی همچون نرم‌افزارهای تشخیص چهره، بهتر مشخص کردن عکس و اسناد دستی و شناسایی اشیاء مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر که شما هم به یک ابزار آفلاین و بدون نیاز به اینترنت برای تشخیص متن از روی عکس احتیاج دارید و می‌خواهید عبارات متنی را از درون عکس‌ها استخراج کنید، توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این بسته جامع را از دست ندهید. با این نرم افزار شما به سرعت می‌توانید یک یا چند تصویر را همزمان با هم به محیط برنامه وارد کرده و عبارات متنی آن را از تصویر استخراج و اطلاعات خروجی را در کلیپ بورد و یا فایل متنی ذخیره کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Cisdem OCRWizard را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Cisdem OCRWizard :

– امکان استخراج متن از روی یک عکس

– قابلیت پردازش گروهی تصاویر

– امکان تشخیص متن از درون فایل‌های PDF

– قابلیت استخراج متن از قسمتی از یک عکس

– قابلیت استخراج عبارات متنی موجود در اسکرین‌شات‌ها

– قابلیت خروجی گرفتن در فرمت‌های DOCX, TXT, RTF و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Cisdem OCRWizard.cover1  300x168 - دانلود Cisdem OCRWizard 2.0.0 - مجموعه ابزار تشخیص متن از روی عکس (OCR) Cisdem OCRWizard.cover2  300x168 - دانلود Cisdem OCRWizard 2.0.0 - مجموعه ابزار تشخیص متن از روی عکس (OCR)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 451 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR