دانلود IO Bureau Bvckup 2 1.81.22.0 – نرم افزار پشتیبان‌گیری از اطلاعات

دانلود IO Bureau Bvckup 2 1.81.22.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از اطلاعات

 

دانلود IO Bureau Bvckup 2

| نرم افزار پشتیبان‌گیری از اطلاعات |

 

IO Bureau Bvckup 2 1.81.22.0 نام یک ابزار ساده و بسیار سریع برای بکاپ‌گیری از اطلاعات است. این برنامه، راهکاری بسیار آسان و قابل اطمینان برای پشتیبان‌گیری از اطلاعات و یا رپلیکیشن دیتا است که شما با استفاده از آن می‌توانید دو مسیر مختلف در سیستم را تعیین کنید و با آغاز فرآیند، شاهد کپی کامل اطلاعات یک مسیر در مسیر دیگر باشید. به دلیل استفاده از تکنولوژی و الگوریتم‌های فوق پیشرفته برای کپی و انتقال اطلاعات، این برنامه قادر است عمل پشتیبان‌گیری اطلاعات شما را با سرعتی بسیار بالاتر از دیگر نرم افزارهای مشابه به انجام برساند. از آنجا که کارکرد این برنامه کاملا خودکار است، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که دو مسیر مختلف را تعیین کنید تا در ادامه عمل کپی و بکاپ‌گیری برایتان به اجرا درآید.

این برنامه در آغاز کار خود، دو مسیر مختلف را از شما می‌گیرد و در ادامه به شما اطمینان می‌دهد که مسیر دوم، همواره یک نسخه دقیق از آخرین اطلاعات موجود در مسیر اول است. به منظور کپی و پشتیبان‌گیری حجم عظیم دیتا، این برنامه یک روش کاربردی و بسیار سریع محسوب می‌شود؛ چرا که با سرعت بسیار بالایی که دارد می‌تواند تا حد بسیار زیادی در زمان شما صرفه‌جویی کند.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار IO Bureau Bvckup 2 برای کامپیوتر و ویندوز را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار IO Bureau Bvckup 2 :

– امکان پشتیبان‌گیری و کپی گرفتن از اطلاعات مسیرهای مختلف در حافظه سیستم

– امکان کپی و انتقال دیتای پشتیبان به حافظه‌های قابل حمل نظیر فلش، هارد اکسترنال و …

– دارا بودن سرعت بسیار بالا در اجرای فرآیند کپی و پشتیبان‌گیری اطلاعات

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

IO Bureau Bvckup 2.cover1  300x173 - دانلود IO Bureau Bvckup 2 1.81.22.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از اطلاعات IO Bureau Bvckup 2.cover2  300x227 - دانلود IO Bureau Bvckup 2 1.81.22.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR