دانلود HandyControl 3.5.0 – دسترسی به کدهای نمونه برای پروژه‌های WPF

دانلود HandyControl 3.5.0 - دسترسی به کدهای نمونه برای پروژه‌های WPF

 

دانلود HandyControl

| دسترسی به کدهای نمونه برای پروژه‌های WPF |

 

HandyControl 3.5.0 نام یک مجموعه سمپل کاربردی و مفید است که برای توسعه‌دهندگان نرم افزار ساخته و در دسترس قرار گرفته و مجموعه ای از نمونه‌های آماده را برای پروژه‌های WPF در خود دارد. با پایان اوایل دهه 2000 میلادی، رابط‌های کاربری نرم افزارها و طراحی وب‌سایت‌ها دستخوش تغییراتی گسترده شد. با توجه به اینکه تجربه کاربر از اهمیت بالایی برخوردار است، بسیاری از برنامه‌نویسان برای پروژه های خود به سراغ لایبرری‌ها و کامپوننت‌ها رفته و طرح‌هایی متفاوت‌تر را رونمایی کردند. در این مطلب، یک کتابخانه متن‌باز و رایگان را در دسترس شما قرار می‌دهیم که هندی کنترل نام دارد و انواع مختلف طرح‌های آماده‌ برای پروژه‌های شما در آن وجود دارد.

بیشتر برنامه‌نویسان در زمان شروع ماجراجویی خود در حوزه توسعه نرم افزار، از تکه کدهای آماده استفاده می‌کنند. خوشبختانه به لطف قدرت نرم افزارهای متن‌باز، منابع بسیار زیادی در دسترس هستند که از طریق آن‌ها می‌توانید هم خلاقیت خود را بهتر کنید و هم اینکه از دوباره کاری پرهیز کنید. در واقع توسعه‌دهنده می‌تواند به جای پیمودن مسیر آزمون و خطا، بهترین نتایج را از کد خود انتظار داشته باشد و صرفا بر روی منطق آن تمرکز کند. در این مطلب، یک لایبرری رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهیم که با آن می‌توانید به مجموعه‌‌ای از سمپل کدها برای پروژه‌ خود دسترسی داشته باشید و از این طریق، سرعت و کیفیت کارهای خود را بالا ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن لایبرری HandyControl را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی لایبرری HandyControl :

– دارا بودن ده‌ها کنترل آماده برای پروژه‌های WPF

– پشتیبانی از تقویم فارسی با ده‌ها استایل مختلف

– امکان استفاده آسان در پروژه‌ها

– خلاقیت در طراحی رابط‌های کاربری

 

 

تصاویری از کنترل‌های موجود در این لایبرری :

 

HandyControl.over1  300x238 - دانلود HandyControl 3.5.0 - دسترسی به کدهای نمونه برای پروژه‌های WPF HandyControl.over2  300x237 - دانلود HandyControl 3.5.0 - دسترسی به کدهای نمونه برای پروژه‌های WPF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.13 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR