دانلود Poikosoft EZ Meta Tag Editor 3.3.1.1 x86/x64 – نرم افزار ویرایش تگ فایل‌های صوتی

دانلود Poikosoft EZ Meta Tag Editor 3.3.1.1 x86/x64 - نرم افزار ویرایش تگ فایل‌های صوتی

 

دانلود Poikosoft EZ Meta Tag Editor

| نرم افزار ویرایش تگ فایل‌های صوتی |

 

Poikosoft EZ Meta Tag Editor 3.3.1.1 x86/x64 نام یک ابزار جدید و کاربردی به منظور ویرایش تگ فایل‌های صوتی است. تغییر و ویرایش تگ‌ها در فایل‌های صوتی اهمیت بسیاری دارد. هرچقدر که تگ‌ها صحیح و دقیق باشند، کاربران می‌توانند به راحتی فایل های صوتی خود را سازماندهی کنند و اطلاعات مورد نیاز را با سرعت و دقت پیدا کنند. در حال حاضر، با وجود بسیاری از نرم افزارهای متنوع برای ویرایش تگ‌ها، هنوز چالش‌هایی وجود دارد که می‌توانند تجربه کاربری را تحت الشعاع قرار دهند. مشکلاتی که اغلب در ویرایش تگ‌های فایل صوتی وجود دارد، شامل عدم یکپارچگی فرمت تگ‌ها و ناتوانی در تشخیص صحیح اطلاعات و عدم قابلیت شخصی‌سازی است. برخی از فایل های صوتی ممکن است تگ‌های نامرتب و ناهماهنگی داشته باشند که موجب ایجاد سردرگمی در میان کاربران می‌شود. همچنین، در برخی موارد، تگ‌ها ناقص یا نامناسب است ولی تنها اطلاعات محدودی از فایل را شامل میشوند. این مشکلات می توانند منجر به سربار برای کاربران شده و زمان بیشتری برای پیدا کردن و مرتب سازی فایل های صوتی نیاز داشته باشد.

بعضی از نرم افزارها می‌توانند به کاربران امکان ایجاد ویرایش و مدیریت تگ ها را ارائه دهند که در این مطلب، با معرفی یکی از این ابزارها در خدمت شما عزیزان هستیم. این برنامه در واقع یک فایل منیجر مخصوص فایل‌های صوتی در سیستم است که به شما اجازه می‌دهد تا در محیطی مشابه به ویندوز فایل اکسپلورر بتوانید کلیه فایل‌های صوتی شامل آهنگ، پادکست، کتاب صوتی و … را مدیریت کرده و به سلیقه خود متادیتای آن‌ها را ویرایش کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Poikosoft EZ Meta Tag Editor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Poikosoft EZ Meta Tag Editor :

– امکان مدیریت مجموعه فایل‌های صوتی

– امکان تصحیح تگ فایل‌های صوتی

– امکان ویرایش و تغییر کاور فایل صوتی

– قابلیت دریافت آنلاین متادیتای آهنگ، کتاب صوتی و …

– سازگاری با فرمت‌های AAC, HE AAC, AIFF, Monkey’s Audio, DSF, DFF, FLAC, MP3, MP2, MP1, Musepack, Opus, True Audio (TTA), WAV, Wavpack, WMA, Vorbis

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Poikosoft EZ Meta Tag Editor.cover1  300x156 - دانلود Poikosoft EZ Meta Tag Editor 3.3.1.1 x86/x64 - نرم افزار ویرایش تگ فایل‌های صوتی Poikosoft EZ Meta Tag Editor.cover2  300x156 - دانلود Poikosoft EZ Meta Tag Editor 3.3.1.1 x86/x64 - نرم افزار ویرایش تگ فایل‌های صوتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 23/25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR