دانلود بازی Skyward Collapse برای کامپیوتر

 دانلود بازی Skyward Collapse برای کامپیوتر

 

 دانلود بازی Skyward Collapse برای کامپیوتر

 

بازی Skyward Collapse یک بازی کم حجم و استراتژیک جدید است که در سال 2013 روانه بازار شده و با توجه به حجم نسبتا کمی که دارد عنوانی قابل قبول و دارای ارزش زیاد برای بازی محسوب میشود . در بازی Skyward Collapse کنترل همه چیز به بازیباز سپرده شده اس و از نمایی که محیط را مشاهده می کنید باید به ساخت ساز و آماده سازی ارتش و مواضع برای مقابله با دشمن شوید .

از دیگر ویژگی های بازی Skyward Collapse می توان به دقت در طراحی جزئیات در محیط کرد که تا حد زیادی در صحنه های مختلف مشخص است . گیم پلی روان بازی Skyward Collapse از دیگر نکات قوت آن محسوب می شود که بسیار معتاد کننده است و برای علاقمندان به بازیهای استراتژیک هیجان انگیز خواهد بود . اگر از علاقمندان به بازی های استراتژیک کم حجم هستید فرصت دانلود بازی Skyward Collapse برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Skyward Collapse :

 

45

 

46

 

431

 

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Skyward Collapse :

System OS: Windows XP SP2 or later or Mac OSX Intel CPU and “Leopard” 10.5 or later

Graphic: no Graphic need just Screen resolution at least 720px high, and 1024px wide

RAM: 2 GB

CPU: 1.6 GHz

note - دانلود بازی Skyward Collapse برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Skyward Collapse برای کامپیوتر حجم : 117 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Skyward Collaps | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR