آموزش حذف Activate Windows در ویندوز 10 / 11

آموزش حذف Activate Windows در ویندوز 10 / 11

 

آموزش حذف Activate Windows در ویندوز 10 / 11

| چگونه می‌توان پیغام اکتیو در دسکتاپ ویندوز را حذف کرد؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید به کمک آن، بتوانید از طریق یک ترفند ساده بتوانید پیغام اکتیو ویندوز را در دسکتاپ حذف کنید. احتمالا این موضوع برای شما هم پیش آمده که پس از اکسپایر شدن کلید فعال‌سازی ویندوز، یک عبارت ثابت بر روی دسکتاپ در بخش پایین سمت راست صفحه نمایش داده شود. این پیغام که روی همه پنجره‌ها هم قرار می‌گیرد، در برخی مواقع می‌تواند آزاردهنده باشد؛ خصوصا مواقعی که امکان فعال‌سازی ویندوز وجود ندارد. در این مطلب، به شما ترفندی را آموزش می‌دهیم که بتوانید به طور دستی این پیغام هشدار را حذف کنید.

این آموزش که هم در ویندوز 10 و هم در ویندوز 11 قابل استفاده است، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به راحتی پیغام Activate Windows را از روی دسکتاپ بردارید؛ آن‌هم بدون اینکه ویندوز را اکتیو یا از فعال‌سازها استفاده کنید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

1- وارد منوی استارت شده و با تایپ CMD، ابزار Cmmand prompt را به صورت Run as administrator اجرا کنید.

2- عبارت زیر را در بخش فرمان وارد کرده و سپس اینتر را بزنید:

bcdedit -set TESTSIGNING OFF

RemoveActivateWindows.cover2  300x145 - آموزش حذف Activate Windows در ویندوز 10 / 11

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

اکنون برای اعمال تغییرات، یک بار سیستم را راه‌اندازی مجدد کنید.

موفق باشید.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR