آموزش غیرفعال کردن بینگ در استارت منو – ویندوز 10

آموزش غیرفعال کردن بینگ در استارت منو - ویندوز 10

 

آموزش غیرفعال کردن بینگ در استارت منو – ویندوز 10

| چگونه می‌توان جلوی جستجوی Bing در منوی استارت را گرفت؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید به کمک آن، امکان جستجو در موتور جستجوی بینگ (Microsoft) در استارت منوی ویندوز را ببندید. همانطور که می‌دانیم، منوی استارت ویندوز 10 به طور پیش‌فرض در ارتباط با موتور جستجوی Microsoft Bing بوده و جستجوی کاربر را در وب نیز دنبال می‌کند. در مواقعی که سیستم شما به اینترنت دسترسی نداشته و یا اینکه سرعت آن کم باشد، یک جستجوی ساده در استارت منو می‌تواند باعث هنگ کردن شده و یا اینکه نتیجه‌ی جستجوی کاربر را بعد از مدتی طولانی برگرداند.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما عزیزان آموزشی را آماده کرده‌‌ایم که از طریق آن بتوانید امکان سرچ مستقیم در بینگ در استارت منوی ویندوز 10 را ببندید و بدین طریق، سرعت سرچ خود در استارت منوی ویندوز 10 را بالا ببرید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

به طور پیش‌فرض،‌ویندوز 10 کلیه سرچ‌های کاربر از منوی استارت را به سرورهای بینگ سرچ ارسال می‌کند. اگر که می‌خواهید این ویژگی را غیرفعال کنید، تنها کافی‌ست که اسکریپت قرار گرفته را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید.

برای غیرفعال کردن این قابلیت، فایل Disable Bing Searches.reg را اجرا و تایید کنید.

برای فعال‌سازی دوبا‌ره‌ی این قابلیت، فایل Enable Bing Searches.reg را اجرا و تایید کنید.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR