دانلود DollarERP 23 Rel 1.19 – نرم افزار مدیریت منابع سازمان (ERP)

دانلود DollarERP 23 Rel 1.19 - نرم افزار مدیریت منابع سازمان (ERP)

 

دانلود DollarERP

| نرم افزار مدیریت منابع سازمان (ERP) |

 

DollarERP 23 Rel 1.19 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی مجموعه برنامه های ای آر پی (ERP) است که از آن برای مدیریت منابع سازمان استفاده می‌شود. این برنماه در واقع یک نرم افزار مدیریت کسب و کار حرفه‌ای برای SME/MSMEها است که به کمک آن، بتوانید کسب و کار خود را به شکل بهتری مدیریت کنید. با این ابزار، شما می‌توانید عملیات، فرآیندها، جریان‌های کاری و … را با سهولت و سادگی بسیار در بخش‌های مختلف کسب و کار خود مدیریت کنید. این نرم افزار مجهز به قابلیت‌هایی پیشرفته و کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید تولید، خرید، فروش، منابع انسانی و … را در قالب یک سیستم کاملا یکپارچه و حرفه‌ای مدیریت کنید.

همانطور که می‌دانید، این روزها بسیاری از کسب و کارها به کمک نرم افزارهای کامپیوتری تحت وب یا ویندوز مدیریت می‌شوند. کلیه کاربران این سیستم نرم افزاری در بخش‌های مختلف به یک بستر یکپارچه متصل بوده و کلیه عملیات به صورت زنده در انجام است. به کمک نرم افزارهای ERP، این امکان برای شما فراهم خواهد بود تا بتوانید جریان‌های کاری و فرایندهای خود را یکپارچه کرده و همه را در یک محیط یکپارچه مدیریت کنید. این برنامه قادر است بسیاری از امور پرتکرار در کسب و کار را حذف کند و کلیه راهکارهای حسابداری، انبارداری، پردازش سفارشات، تولید، تأمین کالا و … را در یک محیط جامع برای شما مدیریت کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار DollarERP را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار DollarERP :

– مناسب برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط

– مناسب برای فروشگاه، مراکز تولیدی، سازمان‌ها و …

– امکان مدیریت فرآیند تولید، توزیع، انبارداری، منابع انسانی و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 28.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR