دانلود VSketcher 1.1.1 – نرم افزار ساخت ویدیوهای کارتونی

دانلود VSketcher 1.1.1 - نرم افزار ساخت ویدیوهای کارتونی

 

دانلود VSketcher

| نرم افزار ساخت ویدیوهای کارتونی |

 

VSketcher 1.1.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند است که به کمک آن، شما می‌توانید ویدیوهای خود را به نسخه کارتونی آن‌ها تبدیل کنید. این برنامه، مجهز به یک استایل ترسیم دیجیتالی جذاب و منحصر به فرد است که با آن می‌توان ویدیوها را به نسخه‌های کارتونی آن تبدیل کنید. این نرم افزار نسبت به امکانات قابل توجهی که دارد، می‌تواند ویدیوها را با کیفیت و سرعتی مطلوب به نسخه‌ کارتونی آن‌ها تبدیل کند. این نرم افزار در واقع یک سولوشن نرم افزاری قوی است که به شما کمک می‌کند بتوانید ویدیوها را به نسخه نقاشی شده‌ی آن‌ها تبدیل کرده و از فایل‌های خود در فرمت دلخواه خود خروجی بگیرید.

به هنگام تبلیغ یک محصول یا مدیریت یک کمپین بازاریابی، عناصری که استفاده می‌کنید باید باکیفیت و حرفه‌ای باشد تا بتوان با آن‌ها، توجه مخاطب را به محتوای مورد نظر جلب کرد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید به سادگی چند کلیک، یک ویدیوی معمولی را به نسخه کارتونی آن تبدیل کنید. این نرم افزار از انواع فرمت‌های ویدیویی AVI, MPG, FLV, MOV, MP4, WMV پشتیبانی می‌کند و بدین واسطه شما می‌توانید ویدیوهای معمولی خود را به نسخه‌هایی جذاب و حرفه‌ای از نقاشی‌های دیجیتالی تبدیل و از تجربه مشاهده و به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار VSketcher را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VSketcher :

– امکان تبدیل ویدیوها به نقاشی

– قابلیت ساخت نسخه نقاشی دیجیتال از فیلم‌ها

– مجهز بودن به موتور پردازش خودکار و حرفه‌ای

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VSketcher.cover1  300x272 - دانلود VSketcher 1.1.1 - نرم افزار ساخت ویدیوهای کارتونی VSketcher.cover2  300x169 - دانلود VSketcher 1.1.1 - نرم افزار ساخت ویدیوهای کارتونی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 550 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR