دانلود QueueExplorer Professional 5.0.29 – مدیریت صف و مسیج در ویندوز

دانلود QueueExplorer Professional 5.0.29 - مدیریت صف و مسیج در ویندوز

 

دانلود QueueExplorer

| مدیریت صف و مسیج در ویندوز |

 

QueueExplorer Professional 5.0.29 نام یک ابزار مستقل و کاربردی برای کار با صف و مسیج در ویندوز است؛ با استفاده از این ابزار شما می‌توانید طرز کارکرد سیستم را بفهمید و آن را مدیریت کنید. در صورت وقوع هرگونه خطا یا مشکل، می‌توانید آن را به طریقه دلخواه خود برطرف کنید. این نرم افزار، از چندین سیستم مختلف پشتیبانی می‌کند؛ بدون آنکه نیاز به نصب بسته‌های مجزا باشد. از جمله‌ی سیستم‌های ساپورت شده در این ابزار می‌توان به MSMQ, Azure Service Bus, RabbitMQ, ActiveMQ اشاره کرد.

با این ابزار، شما به چیزی فراتر از یک کنسول مدیریتی دسترسی خواهید داشت. با این ابزار شما می‌توانید عملیات Compy, Move, Delete مسیج‌ها را هم انجام دهید و در کنار آن، به تست استرس، نمایش و یا بررسی بدنه‌ی مسی‌جها بپردازید. با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید صف‌ها را به شکل بهتری در ویندوز مدیریت کنید؛ بدین صورت که مسیر رفتن مسیج‌ها را دنبال کنید و اطلاعات آن را با جزئیات کامل مشاهده کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار QueueExplorer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار QueueExplorer Professional :

– ابزاری مناسب و کاربردی برای دولوپرها

– امکان بررسی اطلاعات مسیج‌ها

– امکان مشاهده محتوای JSON, XML, WCF, Hex, Text و …

– امکان تست پرفرمنس و عملکرد اپلیکیشنی به‌خصوص

– مناسب برای مدیران آی‌تی برای بررسی و عیب‌یابی

– قابلیت بکاپ و ریستور مسیج‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

QueueExplorer.cover1  300x207 - دانلود QueueExplorer Professional 5.0.29 - مدیریت صف و مسیج در ویندوز QueueExplorer.cover2  300x212 - دانلود QueueExplorer Professional 5.0.29 - مدیریت صف و مسیج در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 36.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR