دانلود Qimgv 1.0.2 – نرم افزار نمایش تصاویر در ویندوز

دانلود Qimgv 1.0.2 - نرم افزار نمایش تصاویر در ویندوز

 

دانلود Qimgv

| نرم افزار نمایش تصاویر در ویندوز |

 

Qimgv 1.0.2 نام یک ابزار جدید، رایگان و متن‌باز به منظور نمایش تصاویر در ویندوز است. این برنامه، راهکاری سریع و ساده برای مشاهده کردن عکس‌ها در سیستم به ساده‌ترین شکل ممکن است. همانطور که می‌دانید، بعد از ویندوز 7، مایکروسافت ابزار Microsoft Image Viewer را کنار گذاشت و ابزار Photos را رفته رفته جایگزین اجباری آن کرد. با وجود اینکه Photos امکانات نسبتا پیشرفته‌تری را داشت، اما کندی اجرای دستورات آن در زمان نمایش عکس از جمله عواملی هستند که بسیاری از کاربران را به استفاده از یک ابزار جایگزین سوق داده‌اند.

اگر که شما هم به دنبال ابزاری برای نمایش تصاویر خود در ویندوز هستید و می‌خواهید آن را به عنوان جایگزین Photos در سیستم مورد استفاده قرار دهید، ما برایتان یک ابزار رایگان و متن‌باز مخصوص این کار را آماده کرده‌ایم. این برنامه به شما قابلیتی خواهد داد که بتوانید عکس‌های خود را ببینید و با سرعت بالا، از امکانات این نرم افزار نهایت استفاده را داشته باشید. این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که در اولین نگاه هر کاربری را جذب خود می‌کند. علاوه بر این، کاربر می‌تواند پوسته‌های ظاهری مختلفی را بر روی این برنامه امتحان کند و از امکانات مختلف آن شامل کپی، جابه‌جایی، تغییر سایز و … نهایت استفاده را داشته باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Qimgv را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Qimgv :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– دارا بودن سرعت قابل قبول در اجرای دستورات

– قابلیت استفاده آسان

– دارا بودن تنظیمات کاربردی و قابل شخصی‌سازی

– دارا بودن امکانات ساده‌ی ویرایش عکس شامل کراپ، چرخش و تغییر سایز

– امکان کپی و جابه‌جایی تصاویر به مسیرهای مختلف

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Qimgv.cover2  300x211 - دانلود Qimgv 1.0.2 - نرم افزار نمایش تصاویر در ویندوز Qimgv.cover1  300x211 - دانلود Qimgv 1.0.2 - نرم افزار نمایش تصاویر در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 28.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR