دانلود بازی Inventioneers Full Version 4.0.2 – بازی جذاب مخترعان برای اندروید

دانلود بازی Inventioneers Full Version 4.0.2 - بازی جذاب مخترعان برای اندروید

 

دانلود بازی Inventioneers Full Version برای اندروید

| بازی جذاب مخترعان برای اندروید |

 

Inventioneers Full Version 4.0.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های فکری و آموزشی از استودیوی بازی سازی Filimundus AB است. خلاق باشید! در این بازی اندرویدی، فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید با استفاده از اشیا و ابزارهای مختلف، اختراعاتی شگفت‌انگیز و جذاب را رقم بزنید. خلاقیت، در این بازی حرف اول را می‌زند؛ از این تنها افرادی موفق می‌شوند مراحل را پیش ببرند که ذهن خود را آزاد کرده و از ساده‌ترین ابزارها، ساختارهایی پیچیده را خلق کنند. اختراعات شما در این بازی دارای خصوصیات جذاب و جالب توجهی است که بسیاری از آنان حتی در دنیای واقعی هم وجود ندارند!

نکته جالب توجه در مورد بازی جذاب مخترعان، این است که همزمان با صرف زمان و تجربه مراحل متنوع این بازی، شما با قوانین علم در دنیای واقعی هم آشنا می‌شوید. در واقع این بازی را می‌توان یک روش شگفت‌انگیز برای آشنایی ملموس با قوانین گرما، مغناطیس، باد و … به شمار آورد. هم اکنون می توانید بازی Inventioneers Full Version را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Inventioneers Full Version :

– دارا بودن 8 فل مختلف و بیش از 120 اختراع متنوع

– امکان استفاده از ابزارهای مختلف برای دست‌یابی به اختراعاتی شگفت‌انگیز

– توانایی به اشتراک گذاری اختراعات با دوستان

– دارا بودن بیش از 100 شی مختلف

– دارا بودن 18 کاراکتر مختلف برای کمک به اختراعات

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Inventioneers Full Version1 150x84 - دانلود بازی Inventioneers Full Version 4.0.2 - بازی جذاب مخترعان برای اندروید Inventioneers Full Version2 150x84 - دانلود بازی Inventioneers Full Version 4.0.2 - بازی جذاب مخترعان برای اندروید Inventioneers Full Version3 150x84 - دانلود بازی Inventioneers Full Version 4.0.2 - بازی جذاب مخترعان برای اندروید Inventioneers Full Version4 150x84 - دانلود بازی Inventioneers Full Version 4.0.2 - بازی جذاب مخترعان برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 67 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR