دانلود RecoverPDF 1.0 – نرم افزار بازیابی پسورد فایل‌های PDF

دانلود RecoverPDF 1.0 - نرم افزار بازیابی پسورد فایل‌های PDF

 

دانلود RecoverPDF

| نرم افزار بازیابی پسورد فایل‌های PDF |

 

RecoverPDF 1.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور بازیابی پسورد از فایل‌های پی‌دی‌اف (PDF) است که می‌تواند با سرعتی قابل قبول، رمزهای فراموش شده را برای شما بازیابی کند. همانطور که می‌دانیم، پی دی اف (PDF) یک فرمت استاندارد برای ارائه و تبادل اسناد الکترونیکی است. این فرمت توسط شرکت Adobe Systems در سال 1993 معرفی شد و به سرعت محبوبیت بالایی در بین کاربران کامپیوتر و اینترنت پیدا کرد. یکی از دلایل اصلی محبوبیت فراوان فایل های پی دی اف، قابلیت نمایش و حفظ ساختار اصلی و قالب بندی متن و تصاویر در هر سیستم عامل و نرم افزار خواننده می باشد. به عبارت دیگر، فایل های پی دی اف در هر دستگاه و سیستم عامل به صورت یکسان نمایش داده می شوند و تغییرات در استایل و نمایش متن و تصاویر به حداقل می رسد.

از جمله دلایل دیگری که باعث محبوبیت فراوان فایل های پی دی اف شده است، می توان به امنیت بالا اشاره کرد. فایل های پی دی اف قابلیت رمزنگاری را دارند، به این معنی که شما می توانید فایل های خود را با یک رمز عبور محافظت کنید و از دسترسی غیرمجاز جلوگیری کنید. این ویژگی بسیار مهم است زیرا به شما امکان می دهد اسناد حساس و محرمانه را با اطمینان بیشتری ارسال و به اشتراک بگذارید. اگر که شما هم یک فایل پی‌دی‌اف با پسورد فراموش شده در اختیار دارید و به دنبال راهی برای دسترسی به محتوای آن هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار را از دست ندهید. این برنامه می‌تواند با الگوریتم‌هایی پیشرفته و قوی، رمز فراموش شده فایل‌های PDF را برای شما بازیابی کند تا بتوانید به محتوای آن دسترسی پیدا کرده و محدودیت آن را پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار RecoverPDF را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار RecoverPDF :

– امکان بازیابی موثر و سریع پسوردها

– پشتیبانی از شیوه‌های مختلف رمزنگاری در فایل‌های PDF

– دارا بودن اینترفیس ساده و کاربردی

– کارکرد قابل اطمینان و سریع

– عدم نیاز به اینترنت و ارتقای حریم خصوصی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RecoverPDF.cover1  300x194 - دانلود RecoverPDF 1.0 - نرم افزار بازیابی پسورد فایل‌های PDF RecoverPDF.cover2  300x194 - دانلود RecoverPDF 1.0 - نرم افزار بازیابی پسورد فایل‌های PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR