دانلود Breakthru Software Video Mill Ultimate 2.42 Version 2 Release 42 – نرم افزار مدیریت و پخش فیلم و تصویر

دانلود Breakthru Software Video Mill Ultimate 2.42 Version 2 Release 42 - نرم افزار مدیریت و پخش فیلم و تصویر

 

دانلود Breakthru Software Video Mill

| نرم افزار مدیریت و پخش فیلم و تصویر |

 

Breakthru Software Video Mill Ultimate 2.42 Version 2 Release 42 نام یک ابزار پرقدرت و کاربردی در زمینه‌ی مدیریت و پخش فیلم و تصویر است که با دارا بودن امکانات جامع و کاربردی، تقریبا کلیه انتظارات شما از چنین ابزاری را برآورده می‌سازد. نرم افزار فوق، توسط شرکت Breakthru Software به عنوان یک برنامه قدرتمند برای پخش و مدیریت ویدئوها ساخته شده است. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا به سادگی و با کیفیت بالا ویدئوها را پخش کنید و از قابلیت‌هایی متنوع برای مدیریت ویدئوها بهره ببرید. این برنامه دارای ویژگی هایی مانند پخش ویدئو با کیفیت بالا، تنظیمات پخش پیشرفته، امکان پخش چندین ویدئو به صورت همزمان، تنظیمات صدا و تصویر، پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدئویی و صوتی و امکان کنترل با دستگاه‌های خارجی را داراست.

همچنین، این ابزار امکاناتی برای ایجاد و مدیریت پروژه های ویدئویی دارد. شما می توانید ویدئوها را به طور ساده به پروژه اضافه کنید، مرتب کنید و انتقال دهید، افکت ها و ترانزیشن های مختلف را اعمال کنید، ویدئو را به صورت زنده ویرایش کنید و خروجی نهایی را با کیفیت بالا بسازید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Breakthru Software Video Mill را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Breakthru Software Video Mill :

– امکان پخش ویدیو با کیفیت بالا – قابلیت پخش همزمان چند ویدیو

– دارا بودن تنظیمات پیشرفته صدا و تصویر

– پشتیبانی از فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری

– امکان اعمال افکت و ترنزیشن‌های مختلف

– امکان برقراری ارتباط با دستگاه‌های کنترلی دیگر

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Breakthru Software Video Mill Ultimate.cover1  300x197 - دانلود Breakthru Software Video Mill Ultimate 2.42 Version 2 Release 42 - نرم افزار مدیریت و پخش فیلم و تصویر Breakthru Software Video Mill Ultimate.cover2  300x210 - دانلود Breakthru Software Video Mill Ultimate 2.42 Version 2 Release 42 - نرم افزار مدیریت و پخش فیلم و تصویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 23.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR