دانلود UltraSearch 3.1.1.670 – نرم افزار جستجوی سریع و هوشمندانه فایل‌ها

دانلود UltraSearch 3.1.1.670 - نرم افزار جستجوی سریع و هوشمندانه فایل‌ها

 

دانلود UltraSearch

| نرم افزار جستجوی سریع و هوشمندانه فایل‌ها |

 

UltraSearch 3.1.1.670 نام یک محصول نرم افزاری جدید و رایگان است که به کمک آن کاربر می‌تواند فایل‌های خود را در درایو NTFS با سرعت و هوشمندی بالا جستجو کند. تنها کافی‌ست که فایل مورد نظر خود را در درایو انتخابی جستجو کنید تا در ادامه این برنامه با یک جستجوی بسیار سریع نتایج را برای شما به نمایش درآورد. این برنامه با سرعت بسیار بالایی که در جستجوی فایل‌ها دارد، در همین مدت زمان کوتاه توانسته به عنوان یک ابزار ایده‌آل و حرفه‌ای برای جستجوی اطلاعات کاربر شناخته شود. در صورتی که شما هم به یک دستیار هوشمند و سریع برای جستجوی فایل‌های خود احتیاج دارید، این نرم افزار می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای انجام این کار باشد.

الگوریتم استفاده شده در این برنامه، Master File Table (MFT) است که به طور خاص بر روی درایوهای NTFS کار می‌کند. این روش جستجو، سرعت بسیار بالایی را در سرچ نتایج دارد و تا حد زیادی در منابع و زمان صرفه‌جویی می‌کند. این برنامه به کاربر امکانی می‌دهد که بتواند در زمانی بسیار کوتاه‌تر از حالت معمول بتواند اطلاعات جستجو شده را پیدا کند. علاوه بر این، کاربر می‌تواند جستجو را با کلمات کلیدی و رگولار اکسپرشن به اجرا درآورد و همه و همه با سرعتی بسیار بالاتر از حالت معمول نتایج را در اختیار قرار خواهند داد. هم اکنون می توانید نرم افزار UltraSearch را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار UltraSearch :

– دارا بودن امکان جستجوی سریع و هوشمندانه اطلاعات

– دارا بودن قابلیت کارکرد ساده و رابط گرافیکی جذاب

– امکان جستجو در هارد دیسک و انواع دیگر حافظه‌ها

– امکان سرچ بر اساس کلمات کلیدی و یا رگولار اکسپرشن

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

UltraSearch.cover1  300x169 - دانلود UltraSearch 3.1.1.670 - نرم افزار جستجوی سریع و هوشمندانه فایل‌ها UltraSearch.cover2  300x285 - دانلود UltraSearch 3.1.1.670 - نرم افزار جستجوی سریع و هوشمندانه فایل‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR