دانلود XL Converter 0.9.1 – نرم افزار تبدیل کردن فرمت عکس

دانلود XL Converter 0.9.1 - نرم افزار تبدیل کردن فرمت عکس

 

دانلود XL Converter

| نرم افزار تبدیل کردن فرمت عکس |

 

XL Converter 0.9.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید، ساده و کاربردی است که با دارا بودن یک عملکرد جامع و دقیق، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید تصاویر خود را به انواع فرمت‌های دلخواه خود تبدیل کنید. همانطور که می‌دانید، این روزها در دنیای دیجیتال ما با ده‌ها فرمت مختلف گرافیکی سر و کار داریم و مشکل عمده‌ای که بسیاری از کاربران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند این است که بعضا یک فرمت خاص، در دستگاهی دیگر قابل نمایش نیست. از میان فرمت‌های گرافیکی موجود، برخی به نسبت دیگر فرمت‌ها رایج و محبوب‌ترند. اگر که شما هم نیاز به ابزاری دارید که بتواند فرمت عکس‌ها را با حفظ کیفیت برایتان به همدیگر تبدیل کند، پیشنهاد می‌کنیم ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

تبدیل عکس یا فرآیندی است که در آن یک تصویر گرافیکی به یک فرمت دیگر تبدیل می‌شود. این فرایند معمولاً با استفاده از نرم افزارها خاصی انجام می‌شود و امروزه حتی وب‌سایت‌های آنلاینی هم وجود دارند که می‌توانند این کار را انجام دهند. فرمت‌های معروف برای تصاویر شامل JPG, PNG, TIFF, BMP و … هستند. هر فرمت دارای ویژگی‌ها و مزایا و معایب خاصی است که بسته به استفاده مورد نظر، ممکن است نیاز به تبدیل هریک از این فرمت‌ها به هم مطرح شود. برای مثال، فرمت JPEG برای ذخیره تصاویر با کیفیت بالا و فشرده‌سازی مناسب است، در حالی که فرمت PNG برای حفظ جزئیات و شفافیت بهتر مناسب است. اگر که شما هم نیاز به یک مبدل حرفه‌ای تصاویر دیجیتالی دارید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار XL Converter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار XL Converter :

– پشتیبانی از طیف گسترده فرمت‌ها شامل JPEG XL, AVIF, WEBP, JPG

– قابلیت تغییر دادن سایز تصاویر

– امکان تبدیل تصاویر با حفظ کیفیت اصلی

– تبدیل سریع تصاویر به صورت گروهی

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

XL Converter.cover1  300x167 - دانلود XL Converter 0.9.1 - نرم افزار تبدیل کردن فرمت عکس XL Converter.cover2  300x167 - دانلود XL Converter 0.9.1 - نرم افزار تبدیل کردن فرمت عکس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR