دانلود Workwant Auto Browser 1.00 – تعریف کلیدهای ترکیبی برای مرورگرهای اینترنتی

دانلود Workwant Auto Browser 1.00 - تعریف کلیدهای ترکیبی برای مرورگرهای اینترنتی

 

دانلود Workwant Auto Browser

| تعریف کلیدهای ترکیبی برای مرورگرهای اینترنتی |

 

Workwant Auto Browser 1.00 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای کاربران در ویندوز است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند به شکلی ساده و انعطاف‌پذیر با مرورگر اینترنتی خود ارتباط برقرار کند. طرز کار با این ابزار بسیار ساده و آسان است و با اجرای آن شما می‌توانید برای هریک از عملکردها در مرورگر اینترنتی خود، کلید ترکیبی تعریف کنید. استفاده از کلیدهای ترکیبی به شما کمک می‌کند تا بتوانید با سهولت و سادگی بیشتری بتوانید با مرورگر اینترنتی خود ارتباط برقرار کنید. با این دستورات، شما می‌توانید تنها با فشردن یک و یا ترکیبی از چند کلید، یک عملکرد به خصوص را به اجرا درآورید.

کلید ترکیبی (به انگلیسی: HotKey) به معنای استفاده از ترکیبی از کلیدهای صفحه کلید برای انجام یک عمل خاص یا دسترسی سریع به یک عمل است. با استفاده از کلیدهای ترکیبی، کاربران می‌توانند عملکردهای مشخصی را بدون نیاز به موس، و تنها با استفاده از یک ترکیب کلید فعال کنند. در این مطلب، یک ابزار جدید را برای شما کاربران در ویندوز آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید عملکردهای مختلف در مرورگر اینترنتی خود را با استفاده از کلیدهای ترکیبی بر روی کیبورد فعال کنید. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و سریع است و شما می‌توانید بسته به نیاز خود هریک از کلیدهای ترکیبی را بسته به نیاز خود فعال کرده و با استفاده از آن، سرعت انجام وظایف مختلف را بالا ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Workwant Auto Browser را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Workwant Auto Browser :

– امکان تعریف کلیدهای ترکیبی برای عملکردهای مختلف در مرورگرهای اینترنتی

– امکان جابه‌جایی سریع بین تب‌ها، بستن تب جاری، باز کردن پنجره و … با کلیدهای ترکیبی

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Workwant Auto Browser.cover1  300x181 - دانلود Workwant Auto Browser 1.00 - تعریف کلیدهای ترکیبی برای مرورگرهای اینترنتی Workwant Auto Browser.cover2  300x181 - دانلود Workwant Auto Browser 1.00 - تعریف کلیدهای ترکیبی برای مرورگرهای اینترنتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 582 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR