دانلود Tab Suspender 1.4.11 – تب ساسپندر برای مرورگر گوگل کروم

دانلود Tab Suspender 1.4.11 - تب ساسپندر برای مرورگر گوگل کروم

 

دانلود Tab Suspender

| تب ساسپندر برای مرورگر گوگل کروم |

 

Tab Suspender 1.4.11 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور ساسپند کردن تب‌ها در مرورگر گوگل کروم است تا بدین طریق بتوانید مصرف رم در مرورگر خود را بهینه کنید. این اکستنشن جدید و کاربردی، با هدف ذخیره‌ی حافظه مورد استفاده توسط Google Chrome طراحی شده و سعی دارد تا حد امکان به شکلی ساده و سریع، مصرف رم این مرورگر را کاهش دهد و تجربه کاربری بهتری را برای کاربران فراهم کند. با توجه به تجربه کاربران، یکی از مشکلات متداولی که در مورد گوگل کروم از سوی کاربران بیان می‌شود، مصرف بالای حافظه RAM است. برخی از کاربران اعتقاد دارند که گوگل کروم به طور ناعادلانه بیش از حدی از منابع سیستم استفاده می‌کند و در نتیجه باعث کاهش کارایی و سرعت سیستم می‌شود. اگر که از کاربران مرورگر گوگل کروم در سیستم‌های کامپیوتری هستید، احتمالا این موضوع کندی نیز برای شما احساس شده و به دنبال راه‌حلی برای آن هستید. در این مطلب، سعی داریم با ارائه یک اکستنشن جدید، راهکاری عملی را برای حل این مشکل به شما پیشنهاد کنیم.

از جمله عواملی که باعث کاهش سرعت پاسخگویی مرورگر گوگل کروم می‌شود، باز کردن تعداد تب‌های زیاد در این مرورگر است. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در زمان اوج مشغله کاری روزانه‌تان، تعداد زیادی از تب‌ها را باز کنید و حتی فراموش کنید که تب‌های بلا استفاده را ببندید. این موضوع، به خودی خود عامل مهمی در مصرف بیش از حد حافظه رم در کروم است. در این مطلب، افزونه جدیدی را به شما معرفی می‌کنیم که قادر است تب‌های بلا استفاده را شناسایی و فعالیت آن‌ها را متوقف کند و بدین ترتیب بهره‌وری کاری سیستم را در بهترین حالت حفظ نماید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Tab Suspender را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Tab Suspender :

– امکان بهینه‌سازی مصرف حافظه رم در مرورگر گوگل کروم

– قابلیت حفظ پایداری سیستم حتی در زمان‌های باز کردن تب‌های متعدد در مرورگر گوگل کروم

– توانایی شناسایی تب‌های بلا استفاده و ساسپند کردن آن‌ها برای جلوگیری از مصرف بالای رم توسط کروم

– دارا بودن کارکرد سریع و ساده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Tab Suspender.cover1  300x188 - دانلود Tab Suspender 1.4.11 - تب ساسپندر برای مرورگر گوگل کروم Tab Suspender.cover2  300x188 - دانلود Tab Suspender 1.4.11 - تب ساسپندر برای مرورگر گوگل کروم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : CRX
  • حجم : 2.37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR