دانلود GrafX Website Studio 3.7.44 – نرم افزار طراحی صفحات وب

دانلود GrafX Website Studio 3.7.44 - نرم افزار طراحی صفحات وب

 

دانلود GrafX Website Studio

| نرم افزار طراحی صفحات وب |

 

GrafX Website Studio 3.7.44 نام یک نرم افزار حرفه‌ای و قدرتمند به منظور طراحی صفحات وب زیبا و مدرن است. به کمک این نرم افزار، شما می‌توانید وب‌‌سایت مورد علاقه خود را با رابط کاربری دلخواه خود ایجاد کرده و به آسانی آن را راه‌اندازی کنید. این نرم افزار دارای گزینه‌های ساده‌ای است که به کمک آن شما می‌توانید با طی چند قدم ساده، وب‌سایت مورد علاقه خود را ایجاد کنید. این برنامه، چندین قالب پیش‌فرض را در اختیار شما می‌گذارد که به کمک آن قادر باشید وب‌سایت‌های خود را با الهام‌گیری از طرح‌هایی پیش‌فرض ایجاد کنید.

شما به آسانی می‌توانید عناصر دلخواه خود را وارد وب‌سایت کرده و رابط کاربری آن را درست مطابق با سلیقه خودتان تغییر دهید. امکان درج جدول‌ها، ویرایش متون، درج تصاویر، طراحی صفحات رسپانسیو و … از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار GrafX Website Studio را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار GrafX Website Studio :

– رابط کاربری زیبا و ساده

– دارا بودن راهنمای قدم به قدم طراحی صفحات وب

– امکان طراحی صفحات رسپانسیو

– ساخت و ویرایش آسان محتویات وب

– مناسب برای کاربران مبتدی و حرفه‌ای

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 201 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR