دانلود UPnP 0.5 – نرم افزار رایگان و ساده برای پورت فورواردینگ

دانلود UPnP 0.5 - نرم افزار رایگان و ساده برای پورت فورواردینگ

 

دانلود UPnP

| نرم افزار رایگان و ساده برای پورت فورواردینگ |

 

UPnP 0.5 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند به منظور پورت فورواردینگ در شبکه است. پورت فورواردینگ یک تکنیک شبکه است که به کاربران امکان می‌دهد ترافیک شبکه را از یک پورت مبدا به یک پورت مقصد در شبکه‌های مختلف هدایت کنند. این تکنیک برای افزایش امنیت، کنترل ترافیک شبکه، دسترسی از راه دور به سیستم‌ها و ایجاد ارتباطات پویا بین ابزارها و سرویس‌ها استفاده می‌شود. زمانی که شما پورت فورواردینگ را تنظیم می‌کنید، ترافیکی که به پورت خاصی در یک دستگاه شبکه وارد می‌شود، به پورت مشخصی در دستگاه مقصد هدایت می‌شود. این فرایند می‌تواند دروازه اتصال به دستگاه‌های داخلی شبکه، سرورها یا دستگاه‌های متصل به شبکه از طریق اینترنت را ممکن سازد.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، اپلیکیشن جدیدی را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید پورت فورواردینگ را بر روی روتر شبکه اعمال کنید. با این تفاوت کنید شما برای دستکاری پورت‌ها در شبکه برای دسترسی در یک اپلیکیشن به‌خصوص، نیازی به انجام این پیکربندی در روتر نخواهید داشت و می‌توانید بدون نیاز به طی مراحل پیچیده و زمان‌بر، از طریق این نرم افزار به سرعت تغییر دلخواه خود را اعمال کرده و نتیجه را در اپلیکیشن یا سرویس مورد نظر ببینید. از دیگر امکانات این نرم افزار کاربردی می‌توان به قابلیت پورت فورواردینگ خودکار همزمان با بوت شدن ویندوز اشاره کرد تا لازم نباشد که هربار با روشن کردن سیستم، مجدد پیکربندی مورد نظر را انجام دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار UPnP را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار UPnP :

– مناسب برای نیاز متخصصین شبکه

– قابلیت پورت فورواردینگ ساده و سریع بدون نیاز به اعمال تنظیمات سمت روتر

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

UPnP.cover1  300x142 - دانلود UPnP 0.5 - نرم افزار رایگان و ساده برای پورت فورواردینگ UPnP.cover2  300x142 - دانلود UPnP 0.5 - نرم افزار رایگان و ساده برای پورت فورواردینگ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 292 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR