دانلود JSONedit 0.9.41 – نرم افزار مشاهده و ویرایش جی سون

دانلود JSONedit 0.9.41 - نرم افزار مشاهده و ویرایش جی سون

 

دانلود JSONedit

| نرم افزار مشاهده و ویرایش جی سون |

 

JSONedit 0.9.41 ابزاری جدید، کاربردی و ساده به منظور نمایش، ساخت و ویرایش اسکریپت‌های جی سون (JSON) است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید فایل و یا محتوای جی سون را در این برنامه ببینید و یا اینکه آن را ویرایش کنید. این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید به شکلی ساده و آسان، اسکریپت‌های JSON را ایجاد و یا ویرایش کنید و یا اینکه با پارس (Parse) کردن، فایل و یا محتوای جی سون را از نظر ساختاری بررسی و ولیدیت کنید. همانطور که احتمالا می‌دانید، جی سون فرمتی است که از آن در طراحی وب، اپلیکیشن موبایل و … جهت برقراری ارتباط ساده و سریع بین سرور و کلاینت استفاده می‌گردد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی‌های مورد استفاده در طراحی وب‌سایت، اپلیکیشن‌های موبایل، APIها و …، هنوز هم جی سون به عنوان فرمتی معتبر در بین کاربران کاربرد دارد. مشکلی که شاید بسیاری از دولوپرها با این فرمت دارند، سختی خواندن آن است؛ هرچند که سیستم‌های کامپیوتری به راحتی می‌توانند این فرمت را بخوانند؛ اما چشم انسان در اولین نگاه این ساختار را شلوغ و ناخوانا می‌بیند.

اگر که شما هم به دنبال راهی جهت مرتب‌سازی ساختار یک فایل یا محتوای جی سون هستید و می‌خواهید از این طریق محتوا را خواناتر کنید، پیشنهاد می‌کنیم این نرم افزار را از دست ندهید. به کمک این ابزار رایگان و کاربردی، شما به سادگی می‌توانید آرایه و آبجکت‌های جی سون را ایجاد و یا اینکه آن‌ها را بخوانید و ویرایش کنید. این نرم افزار همچنین به شما امکانی می‌دهد که بتوانید جی سون خود را مرتب و همینطور از نظر صحت ساختار نیز بررسی و تایید کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار JSONedit را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار JSONedit :

– امکان ساخت، نمایش و ویرایش فایل و محتوای جی سون

– امکان فرمت کردن جی سون

– امکان نمایش در ساختار درختی

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

JSONedit.cover1  300x188 - دانلود JSONedit 0.9.41 - نرم افزار مشاهده و ویرایش جی سون JSONedit.cover2  300x188 - دانلود JSONedit 0.9.41 - نرم افزار مشاهده و ویرایش جی سون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.72 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR