دانلود Crypto Notepad 1.6.9 – جایگزین نوت‌پد ویندوز با امکان رمزگذاری نوشته‌ها

دانلود Crypto Notepad 1.6.9 - جایگزین نوت‌پد ویندوز با امکان رمزگذاری نوشته‌ها

 

دانلود Crypto Notepad

| جایگزین نوت‌پد ویندوز با امکان رمزگذاری نوشته‌ها |

 

Crypto Notepad 1.6.9 نام یک ابزار تکست ادیتور جدید و مینیمال است که به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید نوشته‌ها و یادداشت‌های خود را در یک محیط امن ذخیره و نگهداری کنید. همه ما با ابزار محبوب نوت‌پد (Notepad) در ویندوز آشنا هستیم. ابزاری که به طور پیش‌فرض در سیستم‌عامل ویندوز گنجانده شده تا کاربر به راحتی بتواند با متون ساده در ویندوز کار کند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، در واقع یک جایگزین حرفه‌ای برای نوت‌پد است که امکانات بسیار بیشتری نسبت به آن را در اختیارتان قرار می‌دهد.

گاهی اواقت نیاز به محافظت از نوشته‌ها و محتوای متنی به شدت احساس می‌شود. با این کار، از امکان دسترسی دیگر افراد به محتوای ذخیره شده توسط شما جلوگیری می‌شود. نرم افزاری که این بار خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید محتوای متنی دلخواه خود را در محیطی رمزگذاری شده نگهداری کنید و از بابت عدم امکان دسترسی دیگر افراد به نوشته‌های خود اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این، نرم افزار فوق یک جایگزین قوی برای نوت‌پد ویندوز است که با دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند خود توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند و به عنوان یک جایگزین حرفه‌ای در ویندوز مورد استفاده قرار گیرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Crypto Notepad را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Crypto Notepad :

– امکانات کامل کاستومایز کردن رنگ‌ها و فونت‌ها

– امکان رمزگذاری نوشته‌ها جهت محافظت از محتوای آن‌ها

– دارا بودن تمامی امکانات پیش‌فرض نوت‌پد ویندوز

– امکان جستجوی آسان در محتوای نوشته‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Crypto Notepad.cover1  300x181 - دانلود Crypto Notepad 1.6.9 - جایگزین نوت‌پد ویندوز با امکان رمزگذاری نوشته‌ها Crypto Notepad.cover2  300x218 - دانلود Crypto Notepad 1.6.9 - جایگزین نوت‌پد ویندوز با امکان رمزگذاری نوشته‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.05 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR