دانلود Boosteroid 1.6.6 – پلتفرم ابری اجرای بازی‌های کامپیوتری

دانلود Boosteroid 1.6.6 - پلتفرم ابری اجرای بازی‌های کامپیوتری

 

دانلود Boosteroid

| پلتفرم ابری اجرای بازی‌های کامپیوتری |

 

Boosteroid 1.6.6 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه‌ی فراهم‌سازی امکان بازی به صورت آنلاین است که شما با استفاده از آن می‌توانید به آخرین بازی‌های کامپیوتری به صورت آنلاین و بر روی فضای ابری دسترسی داشته باشید. این نرم افزار یک پلتفرم ابری قدرتمند است که امکان دسترسی سریع به آخرین ویدیو گیم‌ها را برای گیمرها فراهم می‌کند. با استفاده از این سیستم پیشرفته، حتی اگر که سیستم کامپیوتری شما مجهز به سخت افزار جدید و گرافیکی نباشد، باز هم می‌توانید از طریق یک خط اینترنت با کیفیت بالا، حتی سنگین‌ترین بازی‌های گرافیکی روز دنیا را نیز بر روی سیستم خود اجرا کنید.

یکی از مشکلاتی که بسیاری از گیمرها با آن مواجهند، این است که حتی با ارتقای سخت افزار سیستم به آخرین تکنولوژی‌های بازار، باز هم این احتمال وجود دارد که با عرضه بازی‌های جدید، سیستم‌ آن‌ها به لحاظ توان سخت افزاری مناسب اجرای بازی‌های جدید نباشد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که حتی اگر مشخصات سخت افزاری لازم برای اجرای جدیدترین بازی‌ها را ندارید، باز هم بتوانید بدون نیاز به ارتقای سخت افزار سیستم بازی‌های جدید را اجرا کنید. این نرم افزار در واقع یک پلتفرم ابری اجرای بازی‌های رایانه‌ای است که شما با استفاده از آن می‌توانید به بازی‌های مورد علاقه خود بدون توجه به حداقل سیستم مورد نیاز آن‌ها دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Boosteroid را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Boosteroid :

– امکان تجربه بازی‌های روز دنیا در سرورهای قدرتمند ریموت

– بدون نیاز به دانلود یا آپدیت‌های زمان‌بر

– امکان بازی در کامپیوتر و موبایل

– قابلیت استریم کردن گیم‌پلی بازی‌ها

– امکان تجربه بازی‌های Steam, Epic Games و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Boosteroid.cover1  300x173 - دانلود Boosteroid 1.6.6 - پلتفرم ابری اجرای بازی‌های کامپیوتری Boosteroid.cover2  300x173 - دانلود Boosteroid 1.6.6 - پلتفرم ابری اجرای بازی‌های کامپیوتری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR