دانلود Igni 1.0.1 – نرم افزار زمان‌بندی و خاموش کردن خودکار سیستم

دانلود Igni 1.0.1 - نرم افزار زمان‌بندی و خاموش کردن خودکار سیستم

 

دانلود Igni

| نرم افزار زمان‌بندی و خاموش کردن خودکار سیستم |

 

Igni 1.0.1 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی است که به کمک آن کاربر می‌تواند عمل خاموش شدن سیستم را به شکل خودکار درآورد. خاموش کردن خودکار کامپیوتر در برخی سناریوها می‌تواند بسیار کاربردی باشد. این ویژگی به صورت زمان‌بندی شده یا با استفاده از تنظیمات خاص در سیستم‌عامل می‌تواند فعال شود. برخی از مواقع که نیاز به خاموش کردن خودکار کامپیوتر پیش می‌آید عبارت‌اند از: از جمله سناریوهایی که در آن به خاموش کردن خودکار سیستم نیاز می‌شود، می‌توان به مواردی مثل: صرفه‌جویی در مصرف انرژی، به‌روزرسانی‌ها و نصب برنامه‌ها، زمان‌بندی خاموش کردن سیستم بعد از پشتیبان‌گیری، خاموش کردن خودکار سیستم بعد از اتمام کار برنامه‌های نیمه‌کاره، جلوگیری از آسیب رسیدن به سخت افزار سیستم و …

خاموش کردن خودکار سیستم، فرآیندی است که احتمالا برای شما هم جذاب آمده و می‌خواهید آن را امتحان کنید. به طور پیش‌فرض، سیستم‌عامل ویندوز مجهز به امکانی است که با آن می‌توان تسک‌ها را زمان‌بندی کرد. به عنوان مثال، برای این کار کافی‌ست که ی تسک مشخص برای خاموش کردن سیستم را تعریف کنید و سپس در زمان مشخص شاهد اجرای آن باشید. با این وجود، ابزارهای دیگری نیز برای این کار طراحی و منتشر شده‌اند که در این مطلب از سایت یاس دانلود، یکی از ابزارهای رایگان در این زمینه را در دسترس شما قرار می‌دهیم که امکاناتی جامع و گسترده در این زمینه را در خود دارد. این برنماه با دارا بودن یک نمای گرافیکی پیکسل آرت و شعله آتش، به طور لحظه‌ای شما را از زمان تعیین شده برای خاموش شدن سیستم آگاه می‌کند و به طور دقیق در زمان معین سیستم را خاموش می‌کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Igni را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Igni :

– دارا بودن حجم کم در مقایسه با کارکرد بسیار عالی

– امکان برنامه‌ریزی خاموش کردن کامپیوتر

– امکان مشاهده زمان باقی‌مانده تا خاموش شدن سیستم

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Igni.cover1  180x300 - دانلود Igni 1.0.1 - نرم افزار زمان‌بندی و خاموش کردن خودکار سیستم Igni.cover2  180x300 - دانلود Igni 1.0.1 - نرم افزار زمان‌بندی و خاموش کردن خودکار سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 79.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR