دانلود Cmder 1.3.24 – جایگزین قدرتمند برای خط فرمان ویندوز

دانلود Cmder 1.3.24 - جایگزین قدرتمند برای خط فرمان ویندوز

 

دانلود Cmder

| جایگزین قدرتمند برای خط فرمان ویندوز |

 

Cmder 1.3.24 نام یک امولاتور کنسول جدید و کاربردی به عنوان جایگزین خط فرمان (CMD) در ویندوز است که با آن می‌توانید بسیاری از کارهای روزمره خود با خط فرمان را ساده و سریع‌تر کنید. این نرم افزار یک جایگزین قابل اطمینان برای CMD است که با آن می‌توانید از کلیه امکانات خط فرمان استفاده کنید؛ کما اینکه با این برنامه به امکانات بسیار بیشتری به نسبت ابزار پیش‌فرض و مشابه آن در ویندوز دسترسی خواهید داشت. کار با محیط CMD ویندوز برای اجرای دستورات مختلف خسته‌کننده است. خصوصا اینکه بخواهید برای مدتی طولانی با این محیط کار کنید، احتمالا به سرعت به فکر یک ابزار جایگزین برای آن می‌افتید. در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان، ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌توانید آن را به عنوان یک جایگزین پرامکانات برای CMD مورد استفاده قرار دهید.

نرم‌افزار Cmder یک محیط کامندلاین (Command Line) بر پایه ویندوز است که با هدف بهبود تجربه کار با خط فرمان در ویندوز ایجاد شده است. Cmder از خط فرمان Command Prompt, PowerShell, Bash در ویندوز استفاده می‌کند و به کاربر امکان می‌دهد تا با محیط ترمینالی پیشرفته‌تر و کارآمدتری روبرو شود. نرم‌افزار Cmder به عنوان یک محیط کامندلاین پیشرفته برای ویندوز در زمینه‌های مختلفی کاربرد دارد. این برنامه می‌تواند به شکل یک ابزار توسعه و مدیریت مناسب برای افرادی با زمینه‌های مختلف به کار گرفته شود. مجموعه امکانات کاربردی این برنامه را می‌توانید در ادامه مطلب مطالعه کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Cmder را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Cmder :

– جایگزین بسیار قوی برای خط فرمان ویندوز

– امکانات شخصی‌سازی گسترده مثل تغییر رنگ‌ها و پشتیبانی از کاراکترهای بسیار

– پشتیبانی از شرتکات‌های کیبورد

– پشتیبانی از گیت (Git)

– امکان استفاده از CMD, Bash, PowerShell در پنجره‌هایی مجزا از هم

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Cmder.cover1  300x161 - دانلود Cmder 1.3.24 - جایگزین قدرتمند برای خط فرمان ویندوز Cmder.cover2  300x161 - دانلود Cmder 1.3.24 - جایگزین قدرتمند برای خط فرمان ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR