دانلود Bunifu Ui Dataviz 1.1.1.5 – نرم افزار تبدیل داده به نمودارهای بصری (C#, VB.NET)

دانلود Bunifu Ui Dataviz 1.1.1.5 - نرم افزار تبدیل داده به نمودارهای بصری (C#, VB.NET)

 

دانلود Bunifu Ui Dataviz

| نرم افزار تبدیل داده به نمودارهای بصری (C#, VB.NET) |

 

Bunifu Ui Dataviz 1.1.1.5 نام یک فریمورک جدید و قدرتمند در زمینه مصورسازی داده برای توسعه‌دهندگان در پروژه‌های C#/VB.NET است که به کمک آن می‌توانید داده‌ها را در قالب نمودارهایی گرافیکی و بسیار زیبا به تصویر بکشید. همانطور که می‌أانید، پایگاه داده یک محصول یا اپلیکیشن نقش مهمی را در قدرت و تاثیرگذاری آن بر عهده دارد. علاوه بر این، داده‌ها در واقع یک منبع ارزشمند برای پیاده‌سازی هوش تجاری و ارائه راهکارهای هوشمندانه برای یک کسب و کار آینده‌دار هستند. با استفاده از داده‌ها، این امکان فراهم خواهد بود که افراد بتوانند با بهره‌گیری از یک منبع پرمحتوا، آینده یک کسب و کار را پیش‌بینی کرده و نتیجه کار را از مدت‌ها قبل تخمین بزنند.

فریمورک جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما توسعه‌دهندگان در پروژه‌های سی‌شارپ (#C) و وی‌بی‌ دات‌نت (VB.NET) آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید داده‌ها را در داخل پروژه‌های خود به کار گرفته و از آن‌ها نمودارهایی قابل فهم بسازید.  بدین ترتیب، هریک از داده‌هایی که در پایگاه داده محصول نرم افزاری شما وجود دارد را می‌توان به عنوان مرکز داده برای ساخت نمودار، جدول و … استفاده و آن‌ها را به زیباترین شکل ممکن در نرم افزار به نمایش گذاشت. هم اکنون می توانید نرم افزار Bunifu Ui Dataviz را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Bunifu Ui Dataviz :

– امکان استفاده آسان

– انعطاف‌پذیری بالا در تعیین نوع نمودار تنها با یک خط کدنویسی

– دارا بودن ظاهر زیبا و مدرن

– امکان تغییر پوسته نمودارها

– قابلیت تغییر زنده نمودارها متناسب با تغییرات داده

– دارا بودن پرفرمنس بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Bunifu Ui Dataviz.cover1  300x169 - دانلود Bunifu Ui Dataviz 1.1.1.5 - نرم افزار تبدیل داده به نمودارهای بصری (C#, VB.NET)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR