دانلود Skip UAC Prompt 1.0 – رد کردن نیازمندی تایید کاربر ادمین در ویندوز

دانلود Skip UAC Prompt 1.0 - رد کردن نیازمندی تایید کاربر ادمین در ویندوز

 

دانلود Skip UAC Prompt

| رد کردن نیازمندی تایید کاربر ادمین در ویندوز |

 

Skip UAC Prompt 1.0 نام یک ابزار کوچک و کاربردی به منظور رد کردن نیازمندی تایید کاربر با دسترسی ادمین در سیستم‌عامل ویندوز است. قرار دادن یک برنامه در لیست برنامه‌هایی با قابلیت اجرای خودکار در استارت آپ ویندوز کار ساده‌ای است. برای این کار، صرفا می‌بایست آن را به پوشه Startup منتقل کنید. این برنامه‌ها با سطح دسترسی کاربر عادی اجرا می‌شوند و این باعث می‌شود که برخی برنامه‌ها قابلیت اجرا در استارت آپ را به دلیل نیازمندی به دسترسی ادمین نداشته باشند. UAC یا User Account Control، یک ویژگی امنیتی در سیستم‌عامل‌های ویندوز مانند ویندوز 7، ویندوز 8 و ویندوز 10 است که هدف اصلی آن، افزایش امنیت سیستم‌عامل و جلوگیری از اجرای بدون اجازه و تغییرات غیرمجاز توسط برنامه‌ها و فرآیندها می‌باشد.

برخی کاربران به منظور رد کردن این پیغام تایید، یک بار برای همیشه آن را در تنظیمات سیستم غیرفعال می‌کنند؛ در حالی که این کار خصوصا در سیستم‌های چندکاربره می‌تواند منجر به بروز مشکلات مختلفی برای کاربر شود. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید برنامه‌های انتخابی خود را بدون نیاز به تایید UAC اجرا کنید و دیگر نیازی نباشد که برای اجرای آن‌ها، این تنظیمات را به کلی غیرفعال کنید. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و استفاده از آن فوق‌العاده کاربردی است که توصیه می‌کنیم حتما آن را امتحان کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Skip UAC Prompt را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Skip UAC Prompt :

– قابلیت استفاده ساده و آسان

– توانایی رد کردن پرامپت UAC در ویندوز

– عدم نیاز به غیرفعال‌سازی کامل تاییدیه‌ی UAC و حفظ امنیت سیستم در اجرای برنامه‌ها و یا پردازش‌های ناشناس

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Skip UAC Prompt.cover1  300x193 - دانلود Skip UAC Prompt 1.0 - رد کردن نیازمندی تایید کاربر ادمین در ویندوز Skip UAC Prompt.cover2  300x161 - دانلود Skip UAC Prompt 1.0 - رد کردن نیازمندی تایید کاربر ادمین در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR