دانلود MadCap Mimic 8.2.8474.22790 – ساخت دمو، آموزش و ویدیوهای تعاملی

دانلود MadCap Mimic 8.2.8474.22790 - ساخت دمو، آموزش و ویدیوهای تعاملی

 

دانلود MadCap Mimic

| ساخت دمو، آموزش و ویدیوهای تعاملی |

 

MadCap Mimic 8.2.8474.22790 نام یک محصول نرم افزاری کاملا تعاملی و قدرتمند به منظور ساخت دموها، ویدیوها و آموزش‌های کاربردی است که طرز کار با آن بسیار ساده و آسان بوده و کاربر به راحتی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند. این نرم افزار یک ابزار شبیه‌سازی و مالتی مدیا است که به کمک آن، شما می‌توانید فیلم‌ها، شبیه‌سازی‌ها و ارائه‌های چند رسانه‌ای دلخواه خود را به شکل تعاملی بسازید تا امکان برقراری ارتباط کاربر با آن فراهم باشد. اگر به دنبال ابزاری جهت نمایش بهتر دموی محصولات خود، شبیه‌سازی‌ها و یا ساخت فیلم‌های تبلیغاتی با قابلیت نمایش دموی تعاملی به کاربران هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار قدرتمند را از دست ندهید.

این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که کاربر می‌تواند در این محیط، پروژه‌های دلخواه خود را با سهولت و سادگی بسیار ایجاد و از آن‌ها خروجی بگیرد. این نرم افزار توانایی ارائه خروجی‌هایی متعدد و قابل اجرا در سیستم‌های و وب را داراست؛ بدین ترتیب شما می‌توانید هرگونه محتوای آموزشی، دموهای نرم افزاری، شبیه‌سازی‌ها و … را به شکل قابل تعامل با کاربر در این برنامه بسازید. این ابزار، زمینه‌های کاربردی متعددی دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به استفاده در حوزه آموزشی، بازاریابی و تبلیغات، شبیه‌سازی و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MadCap Mimic را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MadCap Mimic :

– قابلیت تهیه خروجی HTML5 جهت نمایش ویدیوها در دستگاه‌های iPhone, iPad, Microsoft Surface, Kindle, Android

– امکان ساخت ویدیوهای دمو یا آموزشی با قابلیت تعامل با کاربر

– امکان تهیه خروجی در انواع فرمت‌های Microsoft Silverlight, XPS, Adobe Flash, AIR, PDF, Mimic Movie و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

MadCap Mimic.cover1  300x208 - دانلود MadCap Mimic 8.2.8474.22790 - ساخت دمو، آموزش و ویدیوهای تعاملی MadCap Mimic.cover2  300x175 - دانلود MadCap Mimic 8.2.8474.22790 - ساخت دمو، آموزش و ویدیوهای تعاملی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 476 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR