دانلود CyberLink Promeo Premium 6.2.2016.0 – تولید محتوای حرفه ای برای شبکه های اجتماعی

دانلود CyberLink Promeo Premium 6.1.1619.0 - تولید محتوای حرفه ای برای شبکه های اجتماعی

 

دانلود CyberLink Promeo

| تولید محتوای حرفه ای برای شبکه های اجتماعی |

 

CyberLink Promeo Premium 6.2.2016.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی به منظور طراحی انواع ویدیو و محتوای گرافیکی در چند دقیقه‌ی کوتاه است. این برنامه، دارای مجموعه‌ای بسیار گسترده از تمپلیت‌های آماده است که با آن شما می‌توانید خلاقیت خود را به کار بسته و ویدیوهایی جذاب و حرفه‌ای بسازید. اگر برای کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرامی خود به دنبال محتوای گرافیکی هستید و می‌خواهید محتوایی باکیفیت و حرفه‌ای را تولید کنید، ما برای شما یک ابزار مخصوص را سراغ داریم که می‌تواند در ساخت انواع گرافیک، انیمیشن، پوستر و … شما را یاری کند.

این برنامه، یک نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر و ویدئوهای تبلیغاتی است که توسط شرکت CyberLink تولید شده است. با استفاده از این نرم افزار، می توانید طرح های جذاب و متنوعی را برای پست های شبکه های اجتماعی خود طراحی کنید. لازم به ذکر است که این ابزار دارای صدها قالب آماده برای طراحی پست های شبکه های اجتماعی و یا محتوای تبلیغاتی است که می‌تواند تا حد قابل توجهی سرعت تولید محتواهای شما را سریع‌تر کند. اگر که شما هم از فعالان فضای مجازی هستید و به دنبال ابزاری جهت طراحی سریع و آسان محتوای تصویری و یا ویدیویی جهت انتشار در شبکه‌های اجتماعی هستید، این نرم افزار می‌توانید یکی از بهترین ابزارهای در دسترس برای این کار باشد که توصیه می‌کنیم فرصت استفاده آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CyberLink Promeo را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CyberLink Promeo :

– امکان طراحی آسان و سریع پست‌های فضای مجازی و تبلیغاتی

– دارا بودن تمپلیت‌های از پیش آماده

– عدم نیاز به مهارت‌های طراحی

– مناسب برای ساخت انواع محتوای فضای مجازی، طراحی لوگو و متن

– امکان ساخت محتوا با قدرت‌گیری از هوش مصنوعی پیشرفته

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

CyberLink Promeo.cover1  300x169 - دانلود CyberLink Promeo Premium 6.2.2016.0 - تولید محتوای حرفه ای برای شبکه های اجتماعی CyberLink Promeo.cover2  300x169 - دانلود CyberLink Promeo Premium 6.2.2016.0 - تولید محتوای حرفه ای برای شبکه های اجتماعی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 144 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR