دانلود Mobile Mouse Server 3.6.5 – نرم افزار تبدیل گوشی به موس و کیبورد کامپیوتر

دانلود Mobile Mouse Server 3.6.5 - نرم افزار تبدیل گوشی به موس و کیبورد کامپیوتر

 

دانلود Mobile Mouse Server

| نرم افزار تبدیل گوشی به موس و کیبورد کامپیوتر |

 

Mobile Mouse Server 3.6.5 نام یک ابزار جدید و کاربردی است که به کمک آن می‌توانید گوشی اندروید خود را به موس و کیبورد برای کامپیوتر تبدیل کنید. استفاده از این اپ در مواقعی کاربردی است که بسته به هر دلیلی، امکان دسترسی به موس برای کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ را نداشته باشید و بخواهید با گوشی موبایل خود، کنترل موس و کیبورد را در سیستم در دست بگیرید. کنترل کردن کامپیوتر از راه دور، یک قابلیت جدید نیست و می‌توان با قرار دادن هر دو دستگاه در یک شبکه مشترک، این کار را به انجام رساند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید گوشی اندروید و iOS خود را به دستگاه کنترل از راه دور کامپیوتر تبدیل کنید و بدون نیاز به موس و کیبورد سخت افزاری، کلیه عملیات دلخواه خود را از طریق گوشی موبایل خود به صورت از راه دور انجام دهید.

این اپلیکیشن با نصب شدن بر روی گوشی موبایل و ویندوز، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید بدون نیاز به سخت افزارهای موس و کیبورد، کلیه دستورات مورد نظر خود را به صورت از راه دور بر روی رایانه اجرا کنید. نصب و راه‌اندازی برنامه نیز بسیار ساده و آسان است و کاربر به راحتی می‌تواند نسخه اندروید/iOS را بر روی گوشی خود نصب و به کامپیوتر با آن متصل شود. در صورتی که هر دو دیوایس در یک شبکه باشند، شما به راحتی می‌توانید ارتباط خود ار با سیستم دسکتاپ یا لپ تاپ خود برقرار کرده و تمام کنترل‌ها را به صورت از راه دور انجام دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Mobile Mouse Server را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Mobile Mouse Server :

– سازگاری با دستگاه‌های اندروید و iOS

– دارا بودن کلاینت موبایل و ویندوز

– امکان کنترل از راه دور موس و کیبورد کامپیوتر دسکتاپ و لپ تاپ به صورت بی‌سیم

– عدم نیاز به ارتباط سیمی (USB) برای کنترل با موبایل

– دارا بودن نصب و راه‌اندازی آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mobile Mouse Server.cover1  243x300 - دانلود Mobile Mouse Server 3.6.5 - نرم افزار تبدیل گوشی به موس و کیبورد کامپیوتر Mobile Mouse Server.cover2  243x300 - دانلود Mobile Mouse Server 3.6.5 - نرم افزار تبدیل گوشی به موس و کیبورد کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR