فعال کردن حالت موبایل در مرورگر دسکتاپ؛ در مرورگر کروم چگونه وب‌سایت‎‌ها را در حالت موبایل ببینیم؟

فعال کردن حالت موبایل در مرورگر دسکتاپ؛ در مرورگر کروم چگونه وب‌سایت‎‌ها را در حالت موبایل ببینیم؟

 

فعال کردن حالت موبایل در مرورگر دسکتاپ

| در مرورگر کروم چگونه وب‌سایت‎‌ها را در حالت موبایل ببینیم؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید به کمک آن، بتوانید وب‌سایت‌های اینترنتی را در حالت موبایل باز کنید. این قابلیت که به طور پیش‌فرض در مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) در دسترس است، بیشتر به درد افرادی می‌خورد که در زمینه‌هایی مثل طراحی یا راه‌اندازی وب‌سایت فعالیت دارند و می‌خواهند نتیجه‌ی کار خود را در گوشی‌های موبایل نیز تست کنند. طراحی وب‌سایت در عصر حاضر، نیازمند استفاده از تکنولوژی‌های جدیدی است که با آن بتوان وب‌سایت را به صورت ریسپانسیو در دستگاه‌هایی با نمایشگرهای مختلف نمایش داد.

حالت موبایل (Mobile view)، قابلیت جدیدی است که در مرورگر گوگل کروم به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید وب‌سایت‌های اینترنتی مختلف را در نماهای دسکتاپ، تبلت و یا موبایل نمایش دهید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، به شما بازدیدکنندگان محترم نشان خواهیم داد که چگونه بتوانید از این امکان در مرورگر گوگل کروم استفاده کنید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

1- مرورگر گوگل کروم را باز کرده و به وب‌سایت مورد نظر بروید.

ChromeMobileView.cover1  300x138 - فعال کردن حالت موبایل در مرورگر دسکتاپ؛ در مرورگر کروم چگونه وب‌سایت‎‌ها را در حالت موبایل ببینیم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

2- بر روی بخشی از صفحه راست کلیک کرده و گزینه Inspect را کلیک کنید. این کار، بخش DevTools را باز خواهد کرد. به جای این کار، می‌توانید کلید F12 بر روی کیبرد را فشار دهید.

ChromeMobileView.cover2  300x138 - فعال کردن حالت موبایل در مرورگر دسکتاپ؛ در مرورگر کروم چگونه وب‌سایت‎‌ها را در حالت موبایل ببینیم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

3- در قسمت Developer tools، یک آیکون کوچک برای تبدیل نحوه نمایش وب‌سایت است که با کلیک بر روی آن می‌توانید ویوی وب‌سایت خو درا بین موبایل یا دسکتاپ جا به جا کنید.

ChromeMobileView.cover3  300x138 - فعال کردن حالت موبایل در مرورگر دسکتاپ؛ در مرورگر کروم چگونه وب‌سایت‎‌ها را در حالت موبایل ببینیم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

4- حال در قسمت نمایش وب‌سایت، یک منوی بازشونده قرار دارد که با کلیک بر روی آن می‌توانید انتخاب کنید که نمایش وب‌سایت متناسب با کدام‌یک از دیوایس‌های اندروید یا iOS موجود باشد.

ChromeMobileView.cover4  300x138 - فعال کردن حالت موبایل در مرورگر دسکتاپ؛ در مرورگر کروم چگونه وب‌سایت‎‌ها را در حالت موبایل ببینیم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

5- علاوه بر موارد فوق، شما می‌توانید حالت افقی یا عمودی نمایش وب‌سایت را نیز از طریق کلیک بر روی آیکون Rotate تنظیم کنید.

ChromeMobileView.cover5  300x138 - فعال کردن حالت موبایل در مرورگر دسکتاپ؛ در مرورگر کروم چگونه وب‌سایت‎‌ها را در حالت موبایل ببینیم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR