دانلود بازی Machinarium Definitive Version – بازی ماشیناریوم برای کامپیوتر

دانلود بازی Machinarium - بازی ماشیناریوم برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Machinarium برای کامپیوتر

بازی ماشیناریوم برای کامپیوتر

| نسخه معتبر Plaza |

| نسخه جدید Machinarium Definitive Version جایگزین شد … |

 

Machinarium Definitive Version همیشه بازی های فکری از محبوبیت خاصی در میان کاربران سیستم های رایانه ای و حتی کنسول های پیشرفته ی گیم ، برخوردار بوده اند . بازی فکری بازسازی روبات با عنوان بازی Machinarium یکی از بازی های فکری و ماجرایی است که برتری فوق العاده نسبت به رقیبان خود دارد . بازی ماشیناریوم یکی از شاهکار های دنیا بازی های رایانه ای است ، محیط مرموز و بسیار خاص ، مراحل فوق العاده فکری ، و داستان شگفت انگیز بازی ماشیناریوم ، تنها گوشی ای از ویژگی های بازی Machinarium می باشد . در این بازی شما در نقش یک ربات جالب ! هستید که در ماشین آشغال‌ها گرفتار شده و نا خواسته به شهر آشغال‌ها منتقل می‌شود ، در این انتقال اجبرای بسیاری از قطعات این ربات به زمین افتاده و برای پیدا کردن آن ها به شما و هوش شما نیاز دارد .

اگر به دنبال یک بازی هستید تا میزان دقت و هوش خود را بسنجید ، ما بازی ماشیناریوم را به شما پیشنهاد می کنیم . در بازی ماشیناریوم خبری از ترینر و کد های تقلب نیست ! تنها شما هستید که می توانید مراحل را با کمک هوش خود پشت سر بگذارید . پیشنهاد می کنم این بازی فوق العاده تماشایی را از دست ندهید ، بازی Machinarium می تواند شما را ساعت ها و یا شاید روزها درگیر خود کند ، بدون آنکه متوجه گذر زمان شوید. در آخر باید خدمت شما کاربران همیشگی یاس دانلود عرض کنم که برای اجرای بازی Machinarium – بازی ماشیناریوم برای کامپیوتر نیاز به سیستم های قوی ندارید . می توانید بازی را حتی بر روی مینی لپ تاپ نیز نصب و اجرا نمایید و از آن لذت ببرید .

 

 

 

ویژگی های بازی Machinarium : 

–    گیم پلی اعتیادآور و خاص بازی
–    گرافیک مناسب و طراحی فانتزی
–    صدا گذاری و استفاده از انیمشن های زیبا
–    مراحل فکری بی نظیر در بازی
–    داستان بسیار زیبا و تماشایی
–    قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
–    و …

 

 

تصاویری از محیط این بازی :

dgfdf6 gdgdh6

 

fhskh8

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 854 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR