دانلود Wintoys 1.10.38.0 – نرم افزار پاک و بهینه‌سازی ویندوز

دانلود Wintoys 1.10.38.0 - نرم افزار پاک و بهینه‌سازی ویندوز

 

دانلود Wintoys

| نرم افزار پاک و بهینه‌سازی ویندوز |

 

Wintoys 1.10.38.0 نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور حفظ پایداری سیستم‌عامل ویندوز است که به شما قابلیتی می‌دهد تا بتوانید همواره سیستم خود را در وضعیتی بهینه حفظ کنید. این کار، نیازمند مراقبت‌های دوره‌ای و استفاده‌ از نرم افزارهایی تخصصی است که در این مطلب، یکی از ابزارهای حرفه‌ای در این زمینه را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که بر روی ویندوز 11 و ویندوز 10 قابل نصب وده و امکانات متعددی را در خود جای داده تا کاربران بتوانند انواع بلوت ورها را از سیستم خود حفظ کرده و امنیت را به سطح بالاتری در سیستم ارتقا دهند. به منظور پاک و بهینه‌سازی سیستم، ابزارهای متعددی در دسترس هستند که شما می‌توانید به انتخاب خود هریک را مورد استفاده قرار دهید. این ابزار، مجموعه‌ای از امکانات از پیش آماده را در خود دارد که می‌توانید آن‌ها را بسته به نیاز خود در سناریوهای مختلف استفاده کنید.

این نرم افزار یک بسته جامع و حرفه‌ای برای پاک‌سازی و بهینه‌سازی سیستم تنها با یک کلیک است. این ابزار مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که شما به سرعت می‌توانید با آن ارتباط گرفته و تنظیمات مختلف را بسته به نیاز خود اعمال کرده و نتیجه را در سیستم ببینید. در اولین اجرا، این نرم افزار جزئیاتی از مشخصات نرم افزار و سخت افزار سیستم را به شما نمایش می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به جزئیاتی از اپلیکیشن‌های نصب شده، پردازش‌ها و سرویس‌های در حال اجرا، وضعیت CPU/GPU، حافظه در دسترس و … اشاره کرد. در کنار این‌ها، نرم افزار فوق به شما قابلیتی خواهد داد که بتوانید اپلیکیشن‌های نصب شده را ببینید و در صورت نیاز آن‌ها را با یک کلیک به طور کاامل به همراه کلیه تنظیمات‌شان از سیستم حذف کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Wintoys را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wintoys :

– دارا بودن ده‌ها تنظیم و توییک آماده برای ویندوز 11 و ویندوز 10

– امکان پاک و بهینه‌سازی سیستم

– قابلیت حذف بلوت ورها از ویندوز

– توانایی آپتیمایز کردن سیستم‌عامل جهت بهینه‌سازی سرعت و پایداری سیستم

– امکان پاک‌سازی کامل برنامه‌های نصب شده در سیستم

– بالا بردن سرعت بوت ویندوز

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Wintoys.cover1  300x169 - دانلود Wintoys 1.10.38.0 - نرم افزار پاک و بهینه‌سازی ویندوز Wintoys.cover2  300x169 - دانلود Wintoys 1.10.38.0 - نرم افزار پاک و بهینه‌سازی ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MSIX
  • حجم : 66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR