دانلود DuckDuckGo Browser 0.42.7 Beta – مرورگر اینترنتی داک داک گو

دانلود DuckDuckGo Browser 0.42.7 Beta - مرورگر اینترنتی داک داک گو

 

دانلود DuckDuckGo Browser

| مرورگر اینترنتی داک داک گو |

 

DuckDuckGo Browser 0.42.7 Beta نام یک مرورگر اینترنتی محبوب، شناخته شده و قوی در زمینه‌ی فراهم‌سازی امکان گشت و گذار امن با محوریت حفاظت از حریم خصوصی کاربر است که بر پایه Edge WebView2 Runtime ساخته شده که می‌توانید از امکان ردیابی کاربر در حین فعالیت آنلاین جلوگیری کند. امروزه در عصری زندگی می‌کنیم که ممکن است با کوچک‌ترین بی‌توجهی، امنیت اطلاعات خود را به خطر بیندازیم. افرادی که بر مسائل امنیتی در حوزه سایبری توجه ویژه دارند، برای حریم خصوصی و امنیت داده‌های خود اهمیت ویژه‌ای قائل هستند. یکی از انتخاب‌های سخت و دشوار برای فعالیت در فضای آنلاین، مرورگر وب است. داک داک گو، یک مرورگر اینترنتی جدید، جذاب و پرقدرت است که می‌تواند با یک رویکرد کاملا امنیتی، از حریم خصوصی شما در تمام لحظات گشت و گذار در فضای وب محافظت کند.

مرورگر داک داک گو، با دلیل دارا بودن امکانات گسترده در حوزه حفاظت از حریم خصوصی کاربران، به انتخابی ایده‌آل برای کاربران حرفه‌ای در فضای آنلاین بدل شده؛ به نحوی که افراد بسیاری همین حالا هم این مرورگر را هم در دسکتاپ و هم در گوشی موبایل خود به عنوان مرورگر اصلی مورد استفاده قرار می‌دهند. در داک داک گو، شما می‌توانید سرچ‌هایی کاملا خصوصی در موتورهای جستجو انجام دهید و هرگونه تلاش برای دسترسی به این دیتا را مسدود کنید. از آنجا که همه صفحات اینترنتی از نسخه رمزگذاری شده (HTTPS) پشتیبانی ندارند، مرورگر داک داک گو یک تاییده‌ی اضافه بر سازمان را نیز انجام می‌دهد تا مطمئن شود لینک‌هایی که باز می‌کنید رمزگذاری شده و داده‌های شما ایمن هستند. شما عزیزان بازدیدکننده هم‌اکنون می‌توانید مرورگر داک داک گو مخصوص سیستم‌عامل ویندوز را به طور رایگان دانلود کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار DuckDuckGo Browser را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DuckDuckGo Browser :

– امکان انجام سرچ‌های خصوصی و محرمانه

– امکان مسدود کردن پاپ‌آپ‌های کوکی

– مسدود کردن تبلیغات مزاحم در حین تماشای ویدیوهای یوتیوب

– امکان مخفی کردن آدرس ایمیل

– نصب و را‌ه‌اندازی سریع و آسان

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

DuckDuckGo Browser.cover1  300x182 - دانلود DuckDuckGo Browser 0.42.7 Beta - مرورگر اینترنتی داک داک گو DuckDuckGo Browser.cover2  300x169 - دانلود DuckDuckGo Browser 0.42.7 Beta - مرورگر اینترنتی داک داک گو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR