دانلود SignApk 1.0 – نرم افزار ساین کردن اپلیکیشن‌های اندروید

دانلود SignApk 1.0 - نرم افزار ساین کردن اپلیکیشن‌های اندروید

 

دانلود SignApk

| نرم افزار ساین کردن اپلیکیشن‌های اندروید |

 

SignApk 1.0 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی به منظور ساین کردن فایل‌های APK است که در قالب پروژه‌ای ساده به زبان سی پلاس پلاس (++C) نوشته شده و بدون نیاز به دیپیندنسی‌های مختلف، به شما اجازه می‌دهد که بتوانید پکیج‌های اندروید خود را نصب کنید. همانطور که از نام این برنامه پیداست، هدف از توسعه‌ی آن این است که برنامه‌نویسان اندروید بتوانند اپلیکیشن‌های APK خود را با سهولت بسیار ساین کنند. همانطور که احتمالا می‌دانید، ساین کردن اپ‌های اندروید با این هدف در فرآیند توسعه گنجانده شده که افراد نتوانند اپ‌های معتبر را کپی کرده و آن را با عناوین مشابه برای سوء استفاده از کاربران، جاسوسی و … مورد استفاده قرار دهند.

در واقع یکی از مراحل مهم در ساخت اپ‌های اندروید، ساین کردن فایل‌های APK است. Eclipse و Android Studio به عنوان محیط‌های اصلی توسعه اپلیکیشن‌های اندروید به طور پیش‌فرض مجهز به قابلیت ساین اپلیکیشن‌های ساخته شده هستند. اگر به دنبال ابزاری برای ساین اپ‌های خود بدون نیاز به دیپندنسی‌های جاوا هستید، توصیه می‌کنیم این ابزار را از دست ندهید. این ابزار در قالب خط فرمان کار می‌کند و بدون هیچ آرگومان اضافه‌ای می‌توانید آن را اجرا کنید و با چند خط دستور ساده، اپ‌های خود را ساین و آماده‌ی انتشار کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SignApk را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SignApk :

– قابلیت ساین ساده و سریع اپ‌های اندروید

– عدم نیاز به دیپندنسی‌های جاوا برای ساین اپلیکیشن‌های اندروید

– ساخته شده به زابن سی پلاس پلاس (++C)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

SignApk.cover1  300x157 - دانلود SignApk 1.0 - نرم افزار ساین کردن اپلیکیشن‌های اندروید SignApk.cover2  300x157 - دانلود SignApk 1.0 - نرم افزار ساین کردن اپلیکیشن‌های اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR