آموزش ساخت شرتکات از وب‌ سایت‌ های محبوب؛ چگونه با فشردن دکمه‌های کیبورد به صفحات اینترنتی دلخواه خود هدایت شویم؟

آموزش ساخت شرتکات از وب‌ سایت‌ های محبوب؛ چگونه با فشردن دکمه‌های کیبورد به صفحات اینترنتی دلخواه خود هدایت شویم؟

آموزش ساخت شرتکات از وب‌ سایت‌ های محبوب

| چگونه با فشردن دکمه‌های کیبورد به صفحات اینترنتی دلخواه خود هدایت شویم؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید به کمک آن، آدرس‌های اینترنتی دلخواه خود را با سرعت و سادگی بیشتری در مرورگرها باز کنید. اگر که شما هم به طور روزانه به لیستی از آدرس‌های اینترنتی سر می‌زنید و به دنبال راهکاری برای سهولت بیشتر در دسترسی به این آدرس‌ها هستید، ما به شما روشی را آموزش خواهیم داد که می‌تواند تا حد قابل توجهی در زمان شما صرفه‌جویی کند. در این آموزش، شما یاد می‌گیرید که چگونه وب‌سایت‌های محبوب خود را تنها با فشردن یک یا چند کلید ترکیبی بر روی کیبورد در مرورگر دلخواه خود باز کنید!

به طور کلی، ساخت شرتکات از تب‌های مختلف در مرورگر گوگل کروم و یا موزیلا فایرفاکس بسیار ساده و سریع است. کاربران بسیار زیادی به طور روزمره از این قابلیت برای دسترسی به وب‌سایت‌های اینترنتی محبوب خود استفاده می‌کنند. ولی در اینجا، به شما آموزش خواهیم داد که چگونه بتوانید کار را از این هم سریع‌تر کرده و تنها با فشردن یک کلید ترکیبی بر روی صفحه کلید، به وب‌سایت مورد نظر هدایت شوید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

1- وارد وب‌سایتی مورد نظر خود شده و در کنار نوار آدرس، آیکون ستاره را کلیک کنید تا وب‌سایت به لیست علاقه‌مندی‌ها (بوکمارک) اضافه شود.

BrowserShortcut.cover1  300x200 - آموزش ساخت شرتکات از وب‌ سایت‌ های محبوب؛ چگونه با فشردن دکمه‌های کیبورد به صفحات اینترنتی دلخواه خود هدایت شویم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

2- حالا از نوار بوکمارک‌های مرورگر خود، بوکمارکی که به تازگی از وب‌سایت محبوب خود ایجاد کرده را کلیک و بر روی دسکتاپ خود درگ کنید.

BrowserShortcut.cover2  300x158 - آموزش ساخت شرتکات از وب‌ سایت‌ های محبوب؛ چگونه با فشردن دکمه‌های کیبورد به صفحات اینترنتی دلخواه خود هدایت شویم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

3- حال بر روی آیکون ایجاد شده از بوکمارک فوق در دسکتاپ است کلیک کرده و از منوی باز شده Properties را کلیک کنید. در پنچره باز شده، بر روی Shortcut کلیک و سپس در پنجره باز شده، کلید ترکیبی یا میانبر دلخواه خود که می‌خواهید با فشردن آن وب‌سایت مورد نظر باز شود را وارد کنید. توجه داشته باشید که به طور پیش‌فرض، Ctrl+Alt برای این دسته از شرتکات‌ها وجود دارد؛ بنابراین اگر که مثلا B را وارد کنید، کلید ترکیبی شما می‌شود Ctrl+Alt+B؛ بنابراین هر زمان که این سه کلید را به طور همزمان فشار دهید، وب‌سایت مورد نظر برای شما باز خواهد شد. در پایان، بر روی Apply کلیک کنید تا عملیات تایید شود.

BrowserShortcut.cover3  300x283 - آموزش ساخت شرتکات از وب‌ سایت‌ های محبوب؛ چگونه با فشردن دکمه‌های کیبورد به صفحات اینترنتی دلخواه خود هدایت شویم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

BrowserShortcut.cover4  214x300 - آموزش ساخت شرتکات از وب‌ سایت‌ های محبوب؛ چگونه با فشردن دکمه‌های کیبورد به صفحات اینترنتی دلخواه خود هدایت شویم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR