دانلود FTI FormingSuite 2023.2.0 Build 1686059814 x64 – نرم افزار شبیه‌ساز پرس‌کاری و شکل‌دهی ورق‌های فلزی

دانلود FTI FormingSuite 2023.2.0 Build 1686059814 x64 - نرم افزار شبیه‌ساز پرس‌کاری و شکل‌دهی ورق‌های فلزی

 

دانلود FTI FormingSuite

| نرم افزار شبیه‌ساز پرس‌کاری و شکل‌دهی ورق‌های فلزی |

 

FTI FormingSuite 2023.2.0 Build 1686059814 x64 نام یک نرم افزار تخصصی و پیشرفته در زمینه‌ی آنالیز پرس‌کاری و شبیه‌سازی تولید قطعات و شکل‌دهی ورق‌های فلزی است که می‌تواند تمامی مراحل تولید قطعه شامل طراحی، تولید و آنالیزهای پس از آن را برای شما تحلیل کند. این نرم افزار دارای سرعت و دقت مثال‌زدنی در زمینه پردازش اطلاعات و همینطور شبیه‌سازی‌های تخصصی است که بسیاری از شرکت‌های شناخته شده در دنیا را برای استفاده ترغیب می‌کند.

FTI FormingSuite یک نرم افزار شبیه ساز شکل‌دهی فلزات است و در زمینه های صنعتی مختلفی از جمله صنایع خودرو سازی، فضایی، هوافضا، لوازم خانگی و… کاربرد دارد. برای مثال، FTI Forming Suite می تواند در طراحی پانویس های اتومبیل به روش تزریق پلاستیک، شکل دهی قطعات فولادی و یا شبیه سازی فرآیند کوچک کردن لوله های فولادی استفاده شود. این نرم افزار مجهز به یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و کاربر بدون طی مراحل پیچیده و دشوار می‌تواند کار با آن را شروع کند. این نرم افزار همچنین قادر است با دقت بالایی هزینه‌های تولید را برآورد کند تا بدین ترتیب بتوانید با افزایش دقت تولید، هزینه‌های نهایی را نیز تا حد قابل توجهی به نسبت روش‌های سنتی کاهش دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FTI FormingSuite را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FTI FormingSuite :

– بهینه سازی فرآیند شکل دهی فلزات با توجه به مواد مورد استفاده

– خلق مدل های 3 بعدی دقیق از اجزای فلزی

– انجام تحلیل های بیشتر در رابطه با پلاستیسیته فلزات

– شبیه سازی دقیق فرآیند قالب گیری با توجه به شرایط مختلف مانند دمای پرس و فشار

– محاسبه و تحلیل محصولات شکل گرفته به دلیل تنش ها و انحراف در طرح ها

– پشتیبانی از برخی از فرمت های CAD مانند SolidWorks، CATIA، NX و …

– تحلیل جریان فرآیند شکل دهی و انتخاب ابزار مناسب برای عملیات شکل دهی

– کاهش هزینه ها و زمان تولید با افزایش دقت محصولات قبل از شکل دهی نهایی

– افزایش کیفیت محصولات و کاهش نرخ اشتباهات در فرآیند شکل دهی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

FTI FormingSuite.cover1  300x164 - دانلود FTI FormingSuite 2023.2.0 Build 1686059814 x64 - نرم افزار شبیه‌ساز پرس‌کاری و شکل‌دهی ورق‌های فلزی FTI FormingSuite.cover2  300x249 - دانلود FTI FormingSuite 2023.2.0 Build 1686059814 x64 - نرم افزار شبیه‌ساز پرس‌کاری و شکل‌دهی ورق‌های فلزی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 612 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR