دانلود FreeBasic 1.10.0 – کد کامپایلر فری بیسیک برای ویندوز

دانلود FreeBasic 1.10.0 - کد کامپایلر فری بیسیک برای ویندوز

 

دانلود FreeBasic

| کد کامپایلر فری بیسیک برای ویندوز |

 

FreeBasic 1.10.0 فری بیسیک، یک کامپایلر مولتی پلتفرم رایگان و متن‌باز مبتنی بر زبان BASIC است که به طور رایگان برای Windows, Linux, FreeBSD, Xbox در دسترس است. بر اساس نوشته‌های وب‌سایت رسمی فری بیسیک، این کامپایلر یک سینتکس سازگار با برنامه‌های ساخته شده توسط Microsoft QuickBASIC (QB) دارد. بر خلاف QB، فری بیسیک یک کامپایلر خط فرمان است و در کنار آن، در IDEهای انتخابی کاربر نیز در دسترس قرار دارد. با توجه به این توضیحات می‌توان گفت که فری بیسیک دارای یک سینتکس بسیار نزدیک به Microsoft QuickBASIC است و از امکاناتی همچون objects, operator overloading, function overloading, namespaces  نیز پشتیبانی دارد.

یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی جدید ممکن است برای کسانی که تجربه و تخصص در این زمینه دارند، چندان دشوار نباشد؛ اما برای افراد تازه وارد ممکن است این مسئله سخت و پیچیده باشد. بنابراین بهتر است افراد تازه‌وارد با چیزی ساده‌تر برای توسعه کار را شروع کنند. در میان ابزارهایی که در زمینه برنامه نویسی نقش مهمی دارند، کامپایلرها را می‌توان به عنوان مهم‌ترین‌ها قلمداد کرد. برخی از کامپایلرها قابلیت استفاده‌ی ساده‌تری دارند و اگر می‌خواهید به تازگی به دنیای برنامه‌نویسی وارد شوید، بد نیست که فری بیسیک را به عنوان یک کامپایلر ساده مدنظر داشته باشید. با این ابزار شما می‌توانید مجموعه وسیعی از بازی‌ها و برنامه‌ها را بسازید و در پایان پروژه خود را با این کامپایلر قوی ایجاد کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FreeBasic را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FreeBasic :

– دارا بودن syntax ساده و آسان برای یادگیری

– پشتیبانی از طیف گسترده متغیرها برای برنامه‌نویسی

– امکان ساخت OBJ, LIB, DLL, GUI EXE و …

– پشتیبانی از ویندوز، لینوکس، ایکس باکس و …

– پشتیبانی از Unicode

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

FreeBasic.cover1  300x157 - دانلود FreeBasic 1.10.0 - کد کامپایلر فری بیسیک برای ویندوز FreeBasic.cover2  300x157 - دانلود FreeBasic 1.10.0 - کد کامپایلر فری بیسیک برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR