دانلود MUA Retouch Panel 1.0.1 – بهینه‌سازی، آرایش و رتوش چهره در فتوشاپ

دانلود MUA Retouch Panel 1.0.1 - بهینه‌سازی، آرایش و رتوش چهره در فتوشاپ

 

دانلود MUA Retouch Panel

| بهینه‌سازی، آرایش و رتوش چهره در فتوشاپ |

 

MUA Retouch Panel 1.0.1 نام یک پنل جدید، هوشمند و قوی برای نرم افزار ادوبی فتوشاپ (Adobe Photoshop) است که با هدف بهینه‌سازی و رتوش چهره‌ها در تصاویر طراحی شده و می‌توان آن را به عنوان یک ابزار فوق پیشرفته برای آرایش و دستکاری چهره‌ها در تصاویر مورد استفاده قرار داد. این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید یک میک‌آپ آرتیست فوق قوی در محیط فتوشاپ باشید و بتوانید عکس‌های بدون ارایش یا رتوش را به شکلی کاملا طبیعی و دقیق آرایش کنید. همانطور که می‌دانید، در کنار عکاسی و استفاده از دوربین و تجهیزات وابسته به آن در صنعت تصویربرداری، استفاده از نرم افزارهای پردازش عکس نیز نقش به‌سزایی در کیفیت و خروجی کار ایفا می‌کنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک دستیار ویژه را برای شما عکاسان و افراد شاغل در آتلیه‌های عکاسی آماده کرده‌ایم که می‌تواند تمام کارهای آرایش، رتوش و بهینه‌سازی چهره در تصاویر را بر عهده بگیرد.

این نرم افزار توسط عکاسان زیبایی چهره و میک‌آپ آرتیست‌های حرفه‌ای و روز دنیا طراحی شده و این افراد حاصل سال‌ها تجربه و مهارت خود را صرف طراحی و توسعه این پنل کرده‌اند. با این پنل جادویی، شما به راحتی می‌توانید تصاویر خود را دستکاری و چهره‌‌ها را با آن آرایش و رتوش کنید. این نرم افزار طرز کارکرد بسیار ساده و آسانی دارد و حتی اگر که در زمینه کار با فتوشاپ مبتدی هم باشید، باز هم می‌توانید از گزینه‌های آماده شده در این پلاگین نهایت بهره را گرفته و به ساده‌ترین شکل ممکن از روی مستندات آموزشی، طرز کار با این افزونه را یاد بگیرید و خروجی‌هایی بی‌نظیر را با آن خلق کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MUA Retouch Panel را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MUA Retouch Panel :

– قابلیت نصب و راه‌اندازی آسان و سریع

– فراهم‌سازی گزینه‌های متعدد برای آرایش و رتوش چهره‌ها در فتوشاپ

– امکان آرایش لب، ابرو، مژه، چشم، از بین بردن لک، جوش و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و جذاب

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

MUA Retouch Panel.cover1  82x300 - دانلود MUA Retouch Panel 1.0.1 - بهینه‌سازی، آرایش و رتوش چهره در فتوشاپ MUA Retouch Panel.cover2  82x300 - دانلود MUA Retouch Panel 1.0.1 - بهینه‌سازی، آرایش و رتوش چهره در فتوشاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 35 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR