دانلود SudokuSolver 1.5.1 x86/x64 – حل‌کننده انواع سودوکو

دانلود SudokuSolver 1.5.1 x86/x64 - حل‌کننده انواع سودوکو

 

دانلود SudokuSolver

| حل‌کننده انواع سودوکو |

 

SudokuSolver 1.5.1 x86/x64 نام یک اپ جدید، کاربدی و مفید برای یادگیری حل پازل سودوکو است. با این برنامه، شما به راحتی می‌توانید بازی سودوکو را یاد بگیرید و حتی پیچیده‌ترین نوع آن‌ها را هم حل کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید از استراتژی مورد استفاده برای حل معمای سودوکو، نوت‌برداری کنید و در تجربیات بعد هم از آن استفاده کنید. با استفاده از این برنامه، شما دیگر نیازی به تمرین و یا مطالعه‌ی هیچ مرجع دیگری برای یادگیری سودکو ندارید؛ زیرا که این برنامه با یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به سرعت با تکنیک‌ها و استراتژی‌های حل سودوکو آشنا شده و از این آموزه‌ها برای حل انواع پازل‌های مشابه کمک بگیرید.

این برنامه، یک تکنیک نوآورانه را برای یادگیری طریقه حل سودوکو به شما پیشنهاد می‌کند. تنها کافی‌ست که این ابزار را اجرا و در ادامه تعدادی از اعداد دلخواه را به آن وارد کنید تا این برنامه، تمامی راه‌های ممکن برای کامل کردن بازی را به شما نشان می‌دهد. باین نرم افزار، یک ابزار ساده و کاربرپسند است و افرادی که می‌خواهند سودوکو را به روشی آسان یاد بگیرند می‌توانند از این ابزار نهایت استفاده را ببرند. اگرچه ایده اصلی سودوکو و قوانین پایه آن روشن است؛ اما یادگیری ترکیب‌های صحیح می‌تواند مدتی طول بکشد. با استفاده از این برنامه به عنوان نوعی ابزار یادگیری به سادگی و سرعت می‌توانید با این بازی ارتباط برقرار کرده و از این طریق تمام سودوکوها را حل کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار SudokuSolver را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار SudokuSolver :

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– توانایی یادگیری آسان و سریع سودوکو

– آشنایی با پازل‌های سودوکو به روشی خلاقانه و جدید

– امکان حل هرگونه سودکو با اعداد تصادفی کاربر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SudokuSolver.cover1  271x300 - دانلود SudokuSolver 1.5.1 x86/x64 - حل‌کننده انواع سودوکو SudokuSolver.cover2  271x300 - دانلود SudokuSolver 1.5.1 x86/x64 - حل‌کننده انواع سودوکو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 22/25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR