دانلود بازی Soccer Manager 2023 – Football 1.3.0 – مدیریت فوتبال برای اندروید

دانلود بازی Soccer Manager 2023 - Football 1.3.0 - مدیریت فوتبال برای اندروید

 

دانلود بازی Soccer Manager 2023 – Football برای اندروید

| بازی مدیریت فوتبال برای اندروید |

 

Soccer Manager 2023 – Football 1.3.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ورزشی از استودیوی بازی سازی Invincibles Studio Ltd است. اگر از دوست‌داران ورزش فوتبال هستید، از شما دعوت می‌کنیم که فرصت تجربه‌ی این بازی جذاب و سرگرم‌کننده را از دست ندهید. ماموریت فوتبالی شما اینجا آغاز می‌شود! وظیفه شما به عنوان یک سرمربی حرفه‌ای و باتجربه‌ در دنیای فوتبال این است که تیم رویایی خود را با بازیکنان حرفه‌ای لیگ‌های مختلف بسازید و باشگاه خود را تا رسیدن به رتبه‌های برتر هدایت کنید. در نسخه 2023 این بازی، شما می‌توانید هر باشگاه فوتبالی را از لیگ‌های فوتبال مورد علاقه خود با 25000 بازیکن رسمی و دارای لایسنز FIFPRO انتخاب و ماجراجویی خود را در پیش بگیرید. به طور کلی در بازی 900 باشگاه فوتبالی از 35 کشور مختلف در دنیا وجود دارد که شما را به یک تجربه کاملا جدید و ماجراجویانه در زمینه‌ی سرمربی‌گری فوتبال دعوت می‌کند.

این بازی از جمله‌ی محبوب‌ترین عناوین منتشر شده در زمینه‌ی شبیه‌سازی سرمربی‌گری باشگاه فوتبال است که نسخه‌های قبلی آن تا 50 میلیون مرتبه توسط کاربران دانلود شده است. در این نسخه از بازی، شما می‌توانید انواع باشگاه‌‌های فوتبالی از لیگ‌های مختلف (از جمله بوندس لیگای آلمان) را انتخاب و باشگاه انتخابی خود را درطول یک فصل کامل فوتبالی هدایت کنید. شما به عنوان مدیر باشگاه می‌توانید در تمامی تصمیمات نظیر تمرین دادن بازیکنان، شرکت در بازار نقل و انتقالات و اردوهای باشگاهی نقش داده و باشگاه فوتبالی خود را با تصمیمات خودتان به موفقیت برسانید. هم اکنون می توانید بازی Soccer Manager 2023 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Jurassic Monster World :

– دارا بودن بیش از 900 باشگاه فوتبالی از 35 کشور مختلف

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه‌ی بیش از 25 هزار بازیکن فوتبالی

– امکان انتخاب و مدیریت باشگاه دلخواه از بوندس لیگای آلمان

– امکان ساخت تیم رویایی فوتبال و شرکت در حالت داستانی

– شبیه‌سای واقعی روز بازی

– دارا بودن صداپردازی و گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Soccer Manager 2023 Football1 150x84 - دانلود بازی Soccer Manager 2023 - Football 1.3.0 - مدیریت فوتبال برای اندروید Soccer Manager 2023 Football2 150x84 - دانلود بازی Soccer Manager 2023 - Football 1.3.0 - مدیریت فوتبال برای اندروید Soccer Manager 2023 Football3 150x84 - دانلود بازی Soccer Manager 2023 - Football 1.3.0 - مدیریت فوتبال برای اندروید Soccer Manager 2023 Football4 150x84 - دانلود بازی Soccer Manager 2023 - Football 1.3.0 - مدیریت فوتبال برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 416 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR