دانلود ct.js 2.0.2 x86/x64 – نرم افزار طراحی بازی‌های 2 بعدی

دانلود ct.js 2.0.2 x86/x64 - نرم افزار طراحی بازی‌های 2 بعدی

 

دانلود ct.js

| نرم افزار طراحی بازی‌های 2 بعدی |

 

ct.js 2.0.2 x86/x64 نام یک بسته نرم افزاری جدید، رایگان و ساده برای طراحی بازی‌های 2 بعدی در یک محیط جذاب و سرگرم‌کننده و بدون نیاز به کدنویسی است. این اپلیکیشن، به شما کمک می‌کند تا بتوانید در محیطی فان و جذاب، به طراحی و ساخت بازی‌های رایانه‌ای بپردازید. برای ساده‌سازی بیشتر، محیط این برنامه به گونه‌ای طراحی شده که حتی کاربران مبتدی هم بتوانند با خلاقیت خود، به طراحی و توسعه بازی‌های 2 بعدی بپردازند. این نرم افزار، مجهز به محیط و ویرایشگرهایی است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با سهولت بیشتری، ساخت اولین بازی خود را آغاز کنید. راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و تنها کافی‌ست که فایل را از حالت فشرده خارج کنید و سپس با یک کلیک به محط اصلی این برنامه هدایت شوید و ساخت اولین بازی خود را شروع کنید.

همانطور که می‌دانید، این روزها صنعت بازی‌‌های کامپیوتری در دنیا محبوبیت بسیار زیادی دارد. هرساله عناوین متعددی از استودیوهای بازی‌سازی مختلف در سر تا سر دنیا معرفی و عرضه می‌شود و برخی عناوین، با استقبال میلیونی گیمرها نیز مواجه می‌شوند. اگر که شما نیز علاقه‌مند به ورود به این بازار هستید و می‌‌خواهید در این زمینه تجربیات لازم را کسب کنید، شاید بد نباشد که اولین پروژه‌ی خود را با ساخت یک بازی رایانه‌ای 2 بعدی استارت بزنید. سی‌تی. جی‌اس، ابزاری است که به کمک آن شما می‌توانید با استفاده از ویرایشگرهای مختلف، بازی دلخواه خود را با قوانین و تعداد مراحل مورد نظرتان طراحی کنید. این برنامه با دارا بودن یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند، یک روش ساده را برای ساخت بازی‌هایی در سبک 2 بعدی در پیش روی شما قرار می‌دهد تا بتوانید خلاقیت خود در این زمینه را به نمایش درآورید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ct.js را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ct.js :

– دارا بودن جریان‌های کاری ساده و سریع

– دارا بودن محیط گرافیکی مناسب برای کاربران تازه‌کار

– ساخته شده بر پایه Pixi.js و کارکرد قدرتمند بر پایه WebGL

– امکان ساخت بازی‌های 2 بعدی در انواع ژانرها

– امکان ساخت و طراحی مراحل مختلف برای بازی

– دارا بودن محیط ویرایش کد یکپارچه و هندل کردن ارورها

– امکان مدیریت صدا و موزیک پس‌زمینه بازی‌ها

– امکان درج کد جاوا اسکریپت

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ct.js.cover1  300x200 - دانلود ct.js 2.0.2 x86/x64 - نرم افزار طراحی بازی‌های 2 بعدی ct.js.cover2  300x198 - دانلود ct.js 2.0.2 x86/x64 - نرم افزار طراحی بازی‌های 2 بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 288/294 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR