دانلود 2GIS: Offline map & Navigation 5.54.1.399.14 – نرم افزار مسیریابی آفلاین برای اندروید

دانلود 2GIS: Offline map & Navigation 5.54.1.399.14 - نرم افزار مسیریابی آفلاین برای اندروید

 

دانلود نرم افزار 2GIS: Offline map & Navigation برای اندروید

| نرم افزار مسیریابی آفلاین برای اندروید |

 

2GIS: Offline map & Navigation 5.54.1.399.14 نام یک اپلیکیشن جدید و کاربردی است که به کاربران سیستم‌عامل اندروید امکان مسیریابی آفلاین را می‌دهد. رشد روز افزون علم و تکنولوژی، این امکان را برای ما فراهم کرده که در گوشی‌های هوشمند امروزی به یک سیستم مسیریابی هوشمند و بسیار دقیق دسترسی داشته باشیم. با استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریاب و ناوبری، به راحتی می‌توانیم حین ورود به یک شهر جدید به راهنمایی جامع و دقیق دسترسی داشته باشیم. بدین ترتیب، کاربر می‌تواند در زمانی کوتاه مسیر رسیدن به مراکز خدماتی، رفاهی و … را مشاهده نماید. روزانه هزاران نفر از اپلیکیشن‌های مسیریابی استفاده می‌کنند و بارها انواع این اپلیکیشن‌ها با همدیگر مورد مقایسه قرار گرفته‌اند.

اپلیکیشن جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را برایتان فراهم می‌کند که بتوانید در هر نقطه از دنیا، بدون نیاز به ارتباط اینترنتی هم از مزایای جی‌پی‌اس (مسیریابی) بهره‌مند باشید. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید با دانلود کردن دیتابیس نقشه شهر مورد نظر خود، حتی در هواپیما، قطار و مناطقی که امکان دسترسی به آن میسر نیست، همچنان از امکانات مسیریابی و جی‌پی‌اس بهره‌مند باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار 2GIS: Offline map & Navigation برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار 2GIS: Offline map & Navigation :

– امکان دانلود آفلاین نقشه‌ها برای مسیریابی آفلاین

– امکان جستجوی آدرس‌ها، خدمات، مراکز تفریحی و …

– امکان مسیریابی در مناطقی با محدودیت دسترسی به اینترنت

– امکان دسترسی به اطلاعات شهری، وسایل حمل و نقل عمومی، مراکز درمانی و …

– امکان راهنمای سفر و بازدید از مناطق پرطرفدار در بین کاربران

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

2GIS 1 84x150 - دانلود 2GIS: Offline map & Navigation 5.54.1.399.14 - نرم افزار مسیریابی آفلاین برای اندروید 2GIS 1 84x150 - دانلود 2GIS: Offline map & Navigation 5.54.1.399.14 - نرم افزار مسیریابی آفلاین برای اندروید 2GIS 2 84x150 - دانلود 2GIS: Offline map & Navigation 5.54.1.399.14 - نرم افزار مسیریابی آفلاین برای اندروید 2GIS 3 84x150 - دانلود 2GIS: Offline map & Navigation 5.54.1.399.14 - نرم افزار مسیریابی آفلاین برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR