دانلود بازی Cars of War 0.28.0.418 – ماشین‌های جنگی برای اندروید

دانلود بازی Cars of War 0.28.0.418 - ماشین‌های جنگی برای اندروید

 

دانلود بازی Cars of War برای اندروید

| بازی ماشین‌های جنگی برای اندروید |

 

Cars of War 0.28.0.418 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Tetrox Limited است. از شما دعوت می‌کنیم تا با حضور در فضای سراسر هیجان این بازی، خود را برای یک نبرد جذاب آماده سازید. بازی ماشین‌های نگی، فرصتی را برای شما مهیا می‌سازد تا بتوانید با تشکیل گروه‌هایی 5 نفره، به نبرد با گروه مقابل بروید. فضای اکشن این بازی به نحوی است که گویی اتومبیل‌ها تبدیل به سلاح‌های جنگی شده و سعی بر آن دارند تا یکدیگر را در جریان یک نبرد پرتنش، مغلوب خود سازند.

سرعت بالا و وجود ده‌ها آیتم مختلف برای رویارویی با دشمنان، از جمله خصوصیاتی است که هریک از اتومبیل‌ها در این بازی به آن مجهز هستند. به طور کلی، سه کلاس مختلف از ماشین‌ها در این بازی قابل انتخاب هستند که هریک دارای خصوصیتی منحصر به فرد می‌باشند. امکانات کنترلی این بازی نیز به نحوی طراحی شده که شما بتوانید در نهایت سادگی، شیوه جنگ با اتومبیل‌ها را فرا بگیرید. از دیگر امکانات این بازی می‌توان به قابلیت حضور در محیط‌های جغرافیایی مختلف، وجود ده‌ها اتومبیل گوناگون و همچنین توانایی بازی‌ آنلاین با دیگر پلیرها اشاره نمود. هم اکنون می توانید بازی Cars of War را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Cars of War :

– دارا بودن طیف وسیعی از اتومبیل‌ها برای انتخاب

– امکان تجهیز اتومبیل به ده‌ها سلاح متنوع

– امکان تجربه اتومبیل‌رانی در بیابان‌های بزرگ جهان

– قابلیت نشانه‌گیری خودکار از سوی ماشین‌ها

– گیم‌پلی پویا با گرافیک دیدنی و جذاب

– صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Cars of War3 150x84 - دانلود بازی Cars of War 0.28.0.418 - ماشین‌های جنگی برای اندروید Cars of War4 150x84 - دانلود بازی Cars of War 0.28.0.418 - ماشین‌های جنگی برای اندروید Cars of War1 150x84 - دانلود بازی Cars of War 0.28.0.418 - ماشین‌های جنگی برای اندروید Cars of War2 150x84 - دانلود بازی Cars of War 0.28.0.418 - ماشین‌های جنگی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR