دانلود بازی فارم فرنزی در روم باستان Farm Frenzy Ancient Rome برای PC

Farm-Frenzy-Ancient-Rome

 

 دانلود بازی فارم فرنزی Farm Frenzy Ancient Rome برای PC

 

امروز برای شما دوستان عزیز بازی کم حجم، بسیار زیبا و مدیریتی فارم فرنزی در روم باستان Farm Frenzy Ancient Rome برای کامپیوتر آماده دانلود کردم.
این بار بازی در رم باستان خواهد بود و با حیوانات , کارخانه ها , تولیدات و وسایل جدیدی رو به رو خواهید شد! روش بازی همان است که تا به حال بوده اما ظاهر جدید و نکات ریزی به بازی اضافه شده که بر جذابیت های بازی افزوده است .
این بار هم 90 مرحله گوناگون رو در پیش رو دارید و این مراحل به ظاهر ساده گاه چنان پیچیده خواهند شد که شما نمیتوانید در مدت زمان تعیین شده از پس ماموریتتان بربیایید و عبور از این مراحل نیازمند تمرکز و دقت بیش از پیش شما خواهد بود.کارخانجات, خانه های جدید, حیوانات با ظاهری جدید و … از دیگر قسمت های این بازی هستند که تغییر کرده اند. این بازی نیز مانند سایر بازی های مدیریتی از مراحل بسیار زیادی برخوردار بوده و شما در زمانی مشخص باید تمام کارهای آن مرحله را به درستی انجام دهید تا ضمن افزایش کارهای مدیریتی شما با کسب امتیاز بیشتر امکانات جدید در اختیارتان قرار بگیرد.
گرافیک بالا و رنگ آمیزی شاد , صداگذاری به جا و کم نظیر , اضافه شدن کارخانه , حیوانات , تولیدات و وسایل جدید و همچنین اضافه شدن قایق به جای کامیون (برای فروختن جنس ها ) در بازی از جمله مواردیست که بر جذابیت بازی افزوده است . شما هم اکنون می توانید این بازی را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Farm Frenzy Ancient Rome :

–      دارای 90 مرحله
–      اضافه شدن حیوانات جدید
–      حالت های مختلف برای بازی کردن
–      اضافه شدن کارخانه های جدید به بازی
–      داشتن گرافیک بالا نسبت به حجم کم بازی
–      سازگار با تمام نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7

 

 

نحوه کرک کردن : بازی به صورت کرک شده می باشد ، پس از دانلود بازی را از حالت فشرده خارج کرده و فایل setup را اجرا کنید .

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 81 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیم

دانلود دانلود تمام نسخه های بازی فارم فزنزی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

  • دانـــــــلود


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR