دانلود CSI Perform3D 8.0.0 Build 1134 x64 – نرم افزار طراحی سه‌بعدی سازه‌های عمرانی

دانلود CSI Perform3D 8.0.0 Build 1134 x64 - نرم افزار طراحی سه‌بعدی سازه‌های عمرانی

 

دانلود ‏‏‎ CSI Perform3D

| نرم افزار طراحی سه‌بعدی سازه‌های عمرانی |

 

CSI Perform3D 8.0.0 Build 1134 x64 نام یک محصول نرم افزار یکپارچه برای مدل‌سازی و تحلیل غیرخطی سازه‌های ساختمانی است که می‌توان از آن به عنوان یک راهکار قابل اطمینان جهت طراحی هرچه‌ بهتر مدل‌های ساختمانی 3 بعدی استفاده کرد. با پیشرفت علم و تکنولوژی، کلیه فرآیندهای مرتبط با ساخت و ساز ساختمان‌ها دچار تغییر و تحول شدند. از طراحی اولیه گرفته، تا نقشه‌کشی سازه و همینطور مدل‌سازی کلی طرح و نهایتا اجرا، تماما در راستای رسیدن به یک نتیجه بهتر، دچار تغییر و تحولاتی اساسی شدند. امروزه با استفاده از نرم افزارهای تخصصی موجود در زمینه طراحی، مدل‌سازی و آنالیز سازه‌های عمرانی، با دقت و تمرکز بالا می‌توان اجزای مختلف سازه‌ها را طراحی و آن‌ها را تا مرحله اجرایی شدن همراهی کرد.

محصول نرم افزاری جدیدی که در همین راستا به خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم، یک ابزار خاص با تمرکز بر روی طراحی سازه‌هایی مقاوم در برابر خطراتی همچون زمین لرزه است. با این برنامه می‌توان سازه‌های پیچیده شامل سازه‌هایی با دیوار برشی را به صورت غیرخطی و حالت‌های مقاومتی مختلف تحلیل کرد. شکل کلی مدل را می‌توان از SAP2000/ETABS در محیط این برنامه فراخوانی کرد و از المان‌های مختلفی همچون تیرها، دیوارهای بازشو، جداسازها و … ستفاده کرد.  هم اکنون می توانید نرم افزار CSI Perform3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CSI Perform3D :

– دارا بودن امکانات گسترده در حوزه مدل‌سازی، تحلیل و آنالیز سازه‌ها به صورت سه‌بعدی

– امکان استفاده از انواع المان‌های ساخت و ساز در طرح‌ها و مدل‌ها

– امکان فراخوانی مدل از برنامه‌های SAP2000/ETABS

– امکان طراحی بر مبنای پرفرمنس سازه‌ها جهت مقاوم‌سازی در برابر زمین لرزه

– مجهز بودن به محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CSI Perform3D.cover1  300x179 - دانلود CSI Perform3D 8.0.0 Build 1134 x64 - نرم افزار طراحی سه‌بعدی سازه‌های عمرانی CSI Perform3D.cover2  300x292 - دانلود CSI Perform3D 8.0.0 Build 1134 x64 - نرم افزار طراحی سه‌بعدی سازه‌های عمرانی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 460 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR