دانلود بازی Cooking Simulator Mobile: Kitchen & Cooking Game 1.102 – شبیه‌ساز آشپزی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Cooking Simulator Mobile: Kitchen & Cooking Game 1.102 - شبیه‌ساز آشپزی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Cooking Simulator Mobile: Kitchen & Cooking Game برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز آشپزی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Cooking Simulator Mobile: Kitchen & Cooking Game 1.102 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی PlayWay SA است. اگر که از علاقه‌مندان به تجربه پخت و پز غذا و همینطور شبیه‌سازی شغلی در همین رابطه هستید، در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی یکی از بهترین عناوین این سبک به خدمت شما عزیزان آماده ایم. شما در این بازی با مسیری پرماجرا برای آشپزی طرف هستید. در این بازی، شما می‌توانید مدیریت کامل یک رستوران ره به دست بگیرید و بر کلیه جنبه‌های آن نظارت داشته باشید.

شمار متعددی از انواع غذاها در بازی برای شما قابل پخت و پز هستند و همچنان که در روند داستانی بازی پیشرفت می‌کنید، این امکان برایتان فراهم خواهد بود تا بتوانید تجهیزات جدید را برای آشپزخانه خود تهیه کرده و دستورالعمل‌های جدید را برای پخت غذا اجرا کنید. انواع مختلف ظروف آشپزخانه، مواد اولیه پخت غذا و چاشنی‌ها نیز در اختیار شما هستند تا بتوانید با استفاده از آن، هنر آشپزی خود را به نمایش بگذارید. هم اکنون می توانید بازی Cooking Simulator Mobile: Kitchen & Cooking Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Cooking Simulator Mobile: Kitchen & Cooking Game :

– امکان دسترسی به انواع دستورالعمل‌ها برای پخت و پز غذا

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی و تماشایی

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه اجزا و تجهیزات آشپزخانه

– امکان آماده‌سازی انواع غذا در ظرف‌های مخصوص

– دارا بودن ده‌ها وسیله مختلف برای استفاده در آشپزخانه

– امکان تمرین تکنیک‌های آشپزی با چاشنی مدیریت زمان

– دارا بودن گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Cooking Simulator Mobile1 150x84 - دانلود بازی Cooking Simulator Mobile: Kitchen & Cooking Game 1.102 - شبیه‌ساز آشپزی برای اندروید + نسخه بی نهایت Cooking Simulator Mobile2 150x84 - دانلود بازی Cooking Simulator Mobile: Kitchen & Cooking Game 1.102 - شبیه‌ساز آشپزی برای اندروید + نسخه بی نهایت Cooking Simulator Mobile3 150x84 - دانلود بازی Cooking Simulator Mobile: Kitchen & Cooking Game 1.102 - شبیه‌ساز آشپزی برای اندروید + نسخه بی نهایت Cooking Simulator Mobile4 150x84 - دانلود بازی Cooking Simulator Mobile: Kitchen & Cooking Game 1.102 - شبیه‌ساز آشپزی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 67/103/146 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR