دانلود Grammarly 1.5.72 – نرم افزار گرامرلی؛ بررسی و اصلاح گرامر در نوشتار انگلیسی

دانلود Grammarly 1.5.72 - نرم افزار گرامرلی؛ بررسی و اصلاح گرامر در نوشتار انگلیسی

 

دانلود Grammarly

| نرم افزار گرامرلی؛ بررسی و اصلاح گرامر در نوشتار انگلیسی |

 

Grammarly 1.5.72 گرامرلی یک دستیار قدرتمند و حرفه‌ای برای کاربران حین تایپ و نوشتار به زبان انگلیسی است که کاربر را در نوشتن هرچه بهتر به زبان انگلیسی یاری می‌کند. اگر شما هم به تازگی یادگیری زبان انگلیسی را شروع کرده و قصد دارید به این زبان مقاله بنویسید یا اینکه مهارت رایتینگ خود را برای آیلتس و تافل تقویت کنید، همراه داشتن یک دستیار هوشمند تا حد زیادی می‌تواند شما را در این کار یاری کند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، ابزاری است با نام گرامرلی و همانطور که از نام آن پیداست، به کمک آن قرار است دستیاری هوشمند برای تایپ و نوشتار هرچه بهتر به زبان انگلیسی را در اختیار داشته باشید.

گرامرلی، یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی است که بیش از یک دهه از تولد آن گذشته و کاربرد اصلی آن، در زمینه تشخیص غلط‌های گرامری و همینطور تشخیص و جلوگیری از سرقت‌های ادبی است. این برنامه قادر است متون تایپ شده شما را از نظر گرامری مورد بررسی قرار دهد و متون شما را بر اساس صدها قاعده استاندارد زبان انگلیسی بررسی کند. گرامرلی ابزاری ساده است که با استفاده از حساب پست الکترونیکی خود به راحتی می‌توانید آن را در کامپیوتر خود نصب و در ادامه از مزایای متعدد آن در هر محیط یا نرم افزاری بهره ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Grammarly را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Grammarly :

– امکان بررسی متون از لحاظ گرامری با 250 قاعده دستور زبان انگلیسی

– مناسب برای نوشتار مقاله، محتوای متنی برای وب‌سایت، وبلاگ و …

– امکان استفاده از دستیار هوشمند گرامری در انواع نرم افزارها

– امکان بررسی نگارش، املاء و گرامر متون

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Grammarly.cover1  300x194 - دانلود Grammarly 1.5.72 - نرم افزار گرامرلی؛ بررسی و اصلاح گرامر در نوشتار انگلیسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 69 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR